Strona 1 z 1

[b3 1.8s]Kontrolka oleju zapala się pomiędzy 2200-2300obr

: 30 sie 2008, 00:16
autor: Alex400
Posiadam audi80 b3 1.8s 87.(przejechane 260000km-tak myślę :-P ) Problem polega na tym że kiedy przyśpieszam to zapala się kontrolka ciśnienia oleju ale n.zawsze. Jeśli przyśpieszam szybko to jest ok:) ale jeśli wolno to wtedy się zapala:( i zawsze pomiędzy 2200-2300obr. Dzieje się to też wtedy kiedy zwalniam jeśli wyrzucę na luz i obroty spadają szybko to się n.zapala,a jeśli spadają powoli (hamowanie silnikiem) to wtedy się zapala. Jest to dziwne bo zawsze pomiędzy 2200-2300obr. Pomyślałem że n.ma ciśnienia oleju ale jeśli by n.było to by się świeciła zawsze albo na wolnych obrotach. Zmieniłem olej bo myślałem że jest za rzadki ale to n.to.Myślę ze czujnik ale n.jestem tego pewien. Czy miał ktoś taki problem. Za wszelkie informacje będę bardzo wdzięczny!! <buu>
POZDRAWIAM WSZYSTKICH AUDI MANIAKÓW!!!

: 30 sie 2008, 09:27
autor: Darecki3037
z opisu wynika że czujnik bo są 2. Jest też gorsza opcja ale zacznij od wymiany czujnika.

: 30 sie 2008, 14:13
autor: Alex400
Wymienię czujniki i zobaczę. Dowiedziałem się dzisiaj że to może być pompa oleju i przepuszcza przy tych obrotach:( ehhh mam nadzieje ze to czujnik.
Pozdrawiam!!!!!!

: 30 sie 2008, 14:47
autor: ponczo
Miałem ten sam problem(zapalała się kontrolka + brzęczek przy około 2-2,5 tyś obrotów), winny był czujnik ciśnienia oleju. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

: 29 lut 2012, 20:43
autor: Tribal
mam ten sam problem kontrolka oleju zapala się przy 2200-2300 obr

: 01 mar 2012, 12:34
autor: jaco80
Czujnik, lub niestety realny problem z ciśnieniem oleju. Wymień najpierw czujnik, lub posprawdzaj jego połączenia, jak nie pomoże jedź na pomiary ciśnienia oleju.

: 01 mar 2012, 15:32
autor: Tribal
no właśnie bedę musiał pierw się przyglądnąć temu czujnikowi oby to był on

: 01 mar 2012, 16:32
autor: Pieterb
sprawdź dobrze jeszcze przewód przy wsuwce, ja kiedyś miałem podobne objawy i okazało się że kabelek był naderwany i nie wiedzieć czemu kontrolka mrugała właśnie przy ok 2200 obr/min

: 14 mar 2012, 16:18
autor: Satar
Dobrze sprawdź przewód. U mnie "wyrobił się" ale wewnątrz i nie podawał sygnału. Okologicznie było OK, ale gdy pociągnąłem mocniej został mi przewód w ręcę. Trzymał się tylko na koszulce