Strona 1 z 1
[B3 2.0 3A]nietypowe problemy z odpaleniem
: 25 wrz 2008, 08:14
autor: mariusz_Poland
Witam moja historia zaczyna się tak:jakiś miesiąc temu zacząłem mieć problemy z odpalaniem autko nie paliło już od pierwszego razu(wcześniej palił na dotyk).Dodam ,że nic nie robiłem przy aucie.Po jakimś czasie problemy z odpaleniem były coraz większe,aż do wczoraj (wyładowałem prawie akumulator)
i nic cisza.podchodzę do niego dzisiaj rano przekręcam kluczyk i zdziwko zapalił od pierwszego razu
.Problemy są tylko na zimnym silniku.pewnie nie pisałbym posta gdyby całkiem zamilkł,ale dziwi mnie to,że raz pali,raz nie.Bezpieczniki sprawdzone, przewody WN też nie wiem ja tak kombinuję,że może to być wina zaworu grawitacyjnego po prostu paliwo wraca do zbiornika i ma ciężko zassać,nie mam możliwości odpalenia na gazie.Może ktoś miał podobny problem i podzieli się uwagami.Z góry dziękuję za wszelką pomoc i poświęcony czas.Pozdrawiam
: 25 wrz 2008, 08:22
autor: M@rcus
Musisz lecieć po kolei, paliwo masz to samo cały czas? może wystarczy zalać lepszej wachy,sprawdzić filtr paliwowy, świece, co fo zaworu też ale wydaje mi się że jeśli by nawet to nie trwało by to tyle że rozładował byś aku, pompka podaje paliwo?(słychać ją)??
: 25 wrz 2008, 09:08
autor: mariusz_Poland
tak pompka podaje słychać ją,paliwko to samo 95Pb.Co do filtra mam wątpliwości czy zapchany nie mam strat mocy więc filtr czysty(auto przyśpiesza jak należy)Zobaczę jeszcze świece i dam znać
: 25 wrz 2008, 09:26
autor: grzesiek79
mariusz_Poland, mam podobnie, ale to już dłuższa historia. u mnie jest problem z wtryskiem rozruchowym, jak silnik zimny mam problem z odpaleniem. tak już działo się za czasów poprzednika, ale że jest on elektrykiem, zrobił pewne obejście. dzięki temu autko pali jakby było zdrowe
: 25 wrz 2008, 20:33
autor: mariusz_Poland
koledzy nie wiem dalej jestem głupi <osohozi> , po naładowaniu akumulatora i podłączeniu do auta pomodliłem się i przekręciłem kluczyk, trach i zapalił na dotyk <lol> zrobiłem 10 rozruchów za każdym razem na dotyk. co wy na to powiecie? wcześniej myślałem,że to zawór grawitacyjny ale odpowiada on za co innego, mianowicie zapobiega on wycieknięciu paliwa podczas dachowania na jezdnie.Jeszcze jedna sprawa czy filtr paliwa w moim modelu jest w komorze silnika(nie widziałem go tam,może sprytnie ukryty jest),czy pod podwoziem lub w bagażniku przy zbiorniku.?
: 25 wrz 2008, 23:40
autor: nitromek
masz go koło pompki paliwa i zbiornika z paliwem, powinno się wymieniać co ok 30 tys. km