Strona 1 z 3

[B4 2.0 ABK 115KM] NA ZIMNEGO SILNIK WARJUJE

: 30 wrz 2008, 17:43
autor: PITER200804
POMÓZCIE!!!! NIEDAWNO KUPIŁEM AUDI 80 B4 1992 2.0 ABK 115KM I NAGLE zACZEŁA SŁabo palic i oproty szalec wymieniono mi sonde lambde przepływomiez powietrza i czójnik temperatóry cieczy chłodzacej bo takie błedy wyskakiwały na komputerze a teraz juz nic niewyskakuje na kompie. a jak zimny silnik to dalej to samo ciezko odpaloic trzeba pedałem gazu manewrowac i dopuki silnik sie nie rozgrzeje to obroty raz spadają do 200 a raz do 1200 pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wielokrotne używanie znaków interpunkcyjnych oraz pisanie błedami jest niezgodne z regulaminem. Zatem jeżeli masz problemy z ortografią używaj narzędzi które Ci pomogą.

[ Dodano: 2008-09-30, 19:51 ]
witam! bardzo przepraszam z pisownie ale jestem tu nowy jeszcze raz pzepraszam i prosze o pomoc

[ Dodano: 2008-09-30, 19:53 ]
witam prosze o pomoc

: 30 wrz 2008, 19:55
autor: Darecki3037
do sprawdzenia silnik krokowy.

: 30 wrz 2008, 20:23
autor: PITER200804
witam silnik krokowy był czyszczony i nadal to samo

[ Dodano: 2008-09-30, 21:36 ]
prosze pomocy wydałem juz 800zł i nic dalej to samo :cry:

[ Dodano: 2008-09-30, 21:37 ]
prosze pomocy wydałem juz 800zł i nic dalej to samo :cry:

: 30 wrz 2008, 21:51
autor: audiktom
PITER200804 pisze:czójnik temperatóry cieczy chłodzacej
Który niebieski? mógłbyś jeszcze zerknąć do przekaźnika 30 i czy przewody WN są w dobrym stanie.

: 30 wrz 2008, 22:33
autor: benek77
To że krokowiec był czyszczony wcale nie oznacza że już mu lepiej, ja swojego też przeczyściłem, a i tak nie pomogło, kupiłem używkę i jest poprawa, jeżeli masz możliwość podmienić się z kimś kto ma takowy sprawny to spróbuj nie zaszkodzi, a przynajmniej nie będziesz na darmo wszystkiego wymieniał, bo co niektórzy "mechanicy" wymienili by pół silnika po to tylko, żeby auto stało u nich jak najdłużej i mogli skasować za swoje części, które włożyli.

: 01 paź 2008, 09:09
autor: WOJTEK26
Na początek wym lub przelutój przekaźnik nr.30, w dalszej kolejności odłącz wtyczke od niebieskiego czujnika i sprawdx jak wtedy odpali. Do kontroli również zapłon, czyli kont wyprzedzenia,kopułka,palec,przewody i świece

: 01 paź 2008, 16:22
autor: PITER200804
pomocy jest coraz gorzej teraz niedaje rady jezdzic na skrzyzowaniach silnik gasnie potem trzeba z 30 sekund krecic zeby odpolic strasznie dymi i zadko ma wolne obroty juz niewiem co mam robic pomocy prosze :cry:

: 01 paź 2008, 16:44
autor: czarekj
Przekaźnik numer 30 sprawdzileś?

: 02 paź 2008, 16:48
autor: PITER200804
witam dzisjaj dałem auto do warsztatu zrobili niechcieli powiedziec co zrobili ale jest wszystko ok oprucz tego ze na zimnogo słabo pali co zrobic co jest? pomocy!

: 02 paź 2008, 16:50
autor: czarekj
PITER200804 pisze:witam dzisjaj dałem auto do warsztatu zrobili niechcieli powiedziec co zrobili ale jest wszystko ok oprucz tego ze na zimnogo słabo pali co zrobic co jest? pomocy!
Niech zgadnę. Polutowali przekaźnik numer 30 i skasowali 200 PLN?

: 02 paź 2008, 17:25
autor: PITER200804
niewiem co zrobili ale skasowali 200pln

[ Dodano: 2008-10-02, 17:27 ]
pomocy co zrobic zeby lepjej paliła!

: 02 paź 2008, 19:24
autor: czarekj
Za 200 pln można mieć nową kopułkę, palec i przewody zapłonowe. Da się to wymienić samemu bez większych problemów.
Podobnie jest z niebieskim czujnikiem temperatury za 50 PLN, którego wymiana też nie jest trudna. Podejrzewam, że pozostałe wydatki były zbędne i po prostu "wyssali" z ciebie kasę.
Gdybyś słuchał rad z forum i wykazał chociaż minimum chęci zaoszczędziłbyś sporo kasy. Praktycznie opisywane były już wszystkie usterki silnika ABK łącznie ze sposobem ich samodzielnego usuwania.
Jak na razie wygląda na to że olewasz nasze rady, wydajesz dużo niepotrzebnej kasy i głośno krzyczysz pomocy.
Nie wiem, czy komukolwiek zechce się na nowo wymieniać możliwe usterki, bo niby po co, przecież prawdopodobnie ich nie będziesz chciał zdiagnozować.
Zmień mechanika, bo prawdopodobnie przelutował słynną 30-kę, nie poniósł praktycznie żadnych kosztów a 2 setki od klienta przytulił do siebie, myśląc w duchu "ale frajer".
Weź się w garść, opisz raz a dokładnie usterkę oraz to co zrobiono przy aucie i pomyśl o innym warsztacie, gdzie będą potrafili ustawić zapłon.
A tak przy okazji sprawdź pod gumową osłonką niebieskiej wtyczki, czy nie urwał się kabelek od wtryskiwacza rozruchowego.
Jeżeli ten tekst Cię zbulwersował, to bardzo dobrze, o to mi chodziło. Może to skłoni Cię do zakasania rękawów i samodzielnego usprawnienia Audi. Uwierz, z pomoca forum to nie jest trudne.

: 03 paź 2008, 12:33
autor: PITER200804
witam masz racje w tym co napisałes tylko zdarli zemnie kase! ale ja nie jestem zabardzo mechanikiem! a swiece i kopułka wraz z tym czujnikiem temperatury niebieskim były wymieniane a przewody były sprawdzane sa dobre! a te wtyczka od tego wtryskiwacza rozruchowego to gdzie jest bo pod maska jest pare niebieskich wtyczek? a usterka jest taka silnik na zimnego słabo pali trzeba pedał gazu przyciskac i puszczac ale jak ciepły silnik to na dotyk praktycznie pali! prosze o pomoc bo tym razem niezamierzam jechac do mechanika zeby znowu kupe kasy wydac! i przepraszam z gury wszystkich za lekcewarzenie ich porad od dzis wszystko w swojej audiczce bede prubował robic sam !

: 03 paź 2008, 13:40
autor: WOJTEK26
Ta wtyczka jest z lewej strony patrząc na silnik na kolektorze ssącym, wystaje wtryskiwacz i dochodzi do niego przewód paliwowy w srebrnym oplocie. Po 2 kolego zwracaj uwagę jak piszesz bo walisz dużo byków.

: 03 paź 2008, 16:52
autor: czarekj
Posłuchaj się Wojtka, on Cię dobrze naprowadza. Jeżeli nadal nie wiesz gdzie jest ta wtyczka to zrób zdjęcie, zamieść na forum a my Ci wskażemy.