[B3 1.8S NE] Gaznik Keihin I. Ubywanie płynu chlodniczego
: 05 paź 2008, 17:54
Witam wszystkich.
Chciałem przedstawić swój problem.
Mam Audi 80 B3 1.8 S 89r. zasilany gaźnikiem Keihin I.
Rok temu wymieniana była uszczelka głowicy, planowanie, wymiana uszczelniaczy, szlifowanie zaworów. Po tym zabiegu autko chodziło prawidłowo aż do niedawna kiedy zauważyłem nierówną prace silnika. Po zajrzeniu pod maskę stwierdziłem brak płynu chłodzącego w zbiorniczku tzn byl ale tylko na dnie tego zbiornika. Sprawdziłem wszystkie przewody czy nie ma wycieków płynu czy chłodnica nie przepuszcza ale wszystko było w porządku. Dolałem płynu w zbiorniku do prawidłowego stanu i jeździłem jakiś czas i po około 2000tys km musiałem ponownie dolać jakie 1l płynu bo brakowało. Do tego zauważalna jest nie równa praca silnika obroty skakają od 900 do 1100 obr. Wyciągnołem gaźnik przeczyściłem go i nic .
Postanowiłem wymienić kopułkę rozdzielacza zapłonu i też nic nie pomogło, wymieniłem również świece i przewody wysokiego napięcia i także nie poskutkowało.
Ręce mi opadły nie wiem już co robić.
Stwierdziłem też że bardzo śmierdzi paliwem ale nie ma nigdzie wycieków i w dodatku czasami gdy chcę zgasić silnik dostaje samozapłonu .
Mam prośbę aby ktoś mi poradził co może być przyczyną nie równej pracy silnika ubytkiem płynu chłodniczego i zapachem benzyny.
Pozdrawiam
Grzegorz
Proszę pamiętać o nawiasach kwadratowych w TAG'u. Dziękuję - moderator.
Chciałem przedstawić swój problem.
Mam Audi 80 B3 1.8 S 89r. zasilany gaźnikiem Keihin I.
Rok temu wymieniana była uszczelka głowicy, planowanie, wymiana uszczelniaczy, szlifowanie zaworów. Po tym zabiegu autko chodziło prawidłowo aż do niedawna kiedy zauważyłem nierówną prace silnika. Po zajrzeniu pod maskę stwierdziłem brak płynu chłodzącego w zbiorniczku tzn byl ale tylko na dnie tego zbiornika. Sprawdziłem wszystkie przewody czy nie ma wycieków płynu czy chłodnica nie przepuszcza ale wszystko było w porządku. Dolałem płynu w zbiorniku do prawidłowego stanu i jeździłem jakiś czas i po około 2000tys km musiałem ponownie dolać jakie 1l płynu bo brakowało. Do tego zauważalna jest nie równa praca silnika obroty skakają od 900 do 1100 obr. Wyciągnołem gaźnik przeczyściłem go i nic .
Postanowiłem wymienić kopułkę rozdzielacza zapłonu i też nic nie pomogło, wymieniłem również świece i przewody wysokiego napięcia i także nie poskutkowało.
Ręce mi opadły nie wiem już co robić.
Stwierdziłem też że bardzo śmierdzi paliwem ale nie ma nigdzie wycieków i w dodatku czasami gdy chcę zgasić silnik dostaje samozapłonu .
Mam prośbę aby ktoś mi poradził co może być przyczyną nie równej pracy silnika ubytkiem płynu chłodniczego i zapachem benzyny.
Pozdrawiam
Grzegorz
Proszę pamiętać o nawiasach kwadratowych w TAG'u. Dziękuję - moderator.