Strona 1 z 1
[B4 ABT 2.0] LPG i stożek = 40 km mniej:(
: 11 paź 2008, 19:11
autor: MaXuS
Założyłem stożek i robię o 40 km mniej??? wina tego ze nie byłem wyregulować Gazu?? dodam że stożek mam po prawej stronie silnika patrząc od przodu i dolot idzie nad głowicą...
: 12 paź 2008, 01:03
autor: Leo
ejno a przepraszam Cię bardzo, po kiego grzyba stożek skoro masz gaz? Bo przeciez nie dla poprawy osiągów? Jeśli tak to zrobiłbyś lepiej wywalając w ogóle gaz. A jeśli dla własnego samopoczucia to za te 50 zł. lepiej kupić dwie flaszki i się upić.
a co do pytania - tak, zmieniłeś skład mieszanki dokładając stożek. Zakładam, że masz gaz na mieszalniku, to teraz jeszcze wydasz troszkę na analizator spalin i ustawienie.
: 12 paź 2008, 01:16
autor: MaXuS
Żaden badziew poniżej 1000zł nie poprawi osiągów, stożek po to żeby było słychać że w ogóle jadę:P od początku wiedziałem że nic się nie poprawi prócz mruczenia które mi się podoba i niby tak jak grono ludzi na tym forum mają LPG i stożek w tym silniku (ABT) mówią że zmniejszyło im się spalanie i że robią ponad 20 km więcej na zbiorniku, więc mnie zdziwiło to że ja robię grubo ponad 20 mniej ;/ I dlatego pytam czy to możliwe że mam dolot przechodzący nad całą głowicą i czy to może mi aż tak grzać powietrze ?? czy też wystarczy podjechać do gazownika i mi ustawi i będzie jeździło ładnie:)?
: 12 paź 2008, 01:20
autor: Leo
nikt Ci na to nie odpowie, jedź do gaziarza i niech coś pokręci śrubką może będzie lepiej.
: 12 paź 2008, 01:28
autor: MaXuS
hehe miałem Punto to sobie sam kręciłem ..
W audi nie mam czym
jest taki sprytny komputerek... No ok w poniedziałek podjadę jak nic nie zaradzi to wywalę stożek i doniose na tych wszystkich z forum co mnie okłamali
:lol:
: 12 paź 2008, 18:57
autor: Darecki3037
i po co Ci to było, wróć do oryginału. Chcesz mieć WRC (wyrczy ryczy "czeszczy") to załóż ostatni tłumik przelotowy.
: 13 paź 2008, 22:57
autor: MaXuS
Chciałem aby się nieco lepiej zbierał do jazdy i żeby było słychać że w ogóle jadę;] No i pisali że na stożku robią o 30 ~ 40 klocków więcej. Zachęcająco brzmiało ;]
: 13 paź 2008, 23:30
autor: Ezumaru
Piszesz że
MaXuS pisze:stożek mam po prawej stronie silnika patrząc od przodu i dolot idzie nad głowicą...
Więc dość znacząco zmieniłeś długość dolotu, czego się nie robi. To może być główny problem. :-|
: 13 paź 2008, 23:41
autor: MaXuS
w końcu ktoś pomaga a nie wyśmiewa... dziękuje kolego, jutro zmniejszę o ile się da... przełożę najwyżej parownik na 2 stronę... i napisze co i jak... a ile powinien mieć na maxa?? bo jak na niskich obrotach przyśpieszam gwałtownie to łapie muła na początku...
: 14 paź 2008, 05:39
autor: Darecki3037
viewtopic.php?t=10086 proszę Cie bardzo ,masz gotową podpowiedź. Powinno się jeszcze odseparować stożek od ciepła z kolektora wydechowego wstawiając ścianke grodziową np. z pleksi. Zdania i tak nie zmienię, wszystko to psu na bude, koszty, kłopoty a efektu 0.