Strona 1 z 1
[80 B3 1.8]Problem z chłodzeniem silnika
: 23 paź 2008, 15:26
autor: GalasKrzysztof
Problem polega na tym że został zmieniony na nowy termiczny włącznik wentylatora i miało być ok niestety nie jest tak zmieniłem też termostat też nic nie dało a woda zamiast chłodzic to sie gotuje.Gdy odłącze włącznik wentylatora i zewre dwa końce wentylator sie włącza. To czy dobrze myśle że ten nowy włącznik wentylatora jest do bani???i czy możliwe jest ze woda nie dopływa do włacznika termicznego i dlatego nie startuje wentylator.To pierwszy problem z Niunia od momentu zakupu.Będe wdzięczny za pomoc.I czy ktos sie orientuje gdzie są wpięte te dwa kabelki od włącznika wentylatora???
Proszę nazywać tematy zgodnie z regulaminem i nie używać wielokrotnie znaków interpunkcyjnych.
: 23 paź 2008, 15:45
autor: Kokolino
A chłodnica robi sie gorąca ? Myślę że albo układ jest źle odpowietrzony albo termostat uwalony.
: 23 paź 2008, 15:50
autor: WOJTEK26
Wym na poczatek korek od zbiorniczka, jeżeli bedzie nie sprawny woda może sie gotowac zanim właczy sie wentyaltor chyba ze masz płyn zalany to wtedy inna bajka.
: 23 paź 2008, 15:56
autor: GalasKrzysztof
Całośc jest zalana płynem a termostat jest tez nowy a chłodnica jest tylko ciepła a cała reszta goraca
: 23 paź 2008, 16:13
autor: Kornel
Źle odpowietrzony układ, chłodnica powinna być gorąca, albo kiepski termostat jakiej firmy kupiłeś :?:
: 23 paź 2008, 16:30
autor: Kokolino
KorNoLio pisze:Źle odpowietrzony układ, chłodnica powinna być gorąca, albo kiepski termostat jakiej firmy kupiłeś :?:
Dokładnie. Nic dodać nic ująć. <ok>
: 23 paź 2008, 21:57
autor: GalasKrzysztof
Termostat jest produkcji niemieckiej firmy WAHLER jutro z rana wtedy trzeba będzie odpowietrzyć.
[ Dodano: 2008-10-24, 08:14 ]
Chcę odpowietrzyć ale czy wystarczy ze popuszczę te opaski na wężach co ida do pompy ??bo jestem laikiem w aucie dopiero sie ucze
a chce uczyć sie na błędach swoich a nie cudzych:) bede wdzieczny za pomoc.
[ Dodano: 2008-10-31, 09:01 ]
Witam po dłuższym czasie .Wiem że problem wysokiej temperatury silnika to poważna sprawa i wiem już jedno zanim zacznie sie rozbierać pół auta wystarczy pożądnie odpowietrzyć układ.Ja zrobiłem błąd to moje pierwsze autko i nie interesowałm sie nigdy mechaniką i wymieniałem części po koleji (włącznik termiczny wentylatora, termostat, z termostatem było najwiecje roboty )a przyczyną okazał sie minimalnie pękniety wąż przelewowy do zbiornika wyrównawczego.I to że czujnik temperatury wariował z powodu zaśniedzienia końcówek.Teraz Niunia chodzi jak ta lala.:)Powodzenia wszystkim z każdym problemem.