[All ABK+LPG] Problemy z jazda na PB- ostrzeżenie
: 03 lis 2008, 09:50
Witam jak nie którzy wiedza miałe problemy z jazda na PB, tzn auto normalnie odpalało i na poczatku problem pojawiał sie przy mocniejszym depnięciu, auto dusiło sie lekko poszarpywało, jechało skokami. Ale głownie uzywałem PB do odpalania na zimno to mi nie przeszkadzało. Po jakimś czasie pojawiały sie problemy z uruchomieniem, auto odpalało i po 2-3 sek gasło, ponowne uruchomienie było troche kłopotliwe nie palił na wszystkie cylindry, jednak jak juz załapał chodził równo. Z czasem problem pojawiał sie tez na ciepłym silniku auto nie paliło na jeden cylinder. Pojechałem do mechanika na sprawdzenie cisnienia paliwa wg. niego było OK niestety nie byłym przy tym sprawdzaniu i jak sie okazało sprawzdał tylko na biegu jałowym. Objawy sie wciąz nasilały dochodziło do tego ze nie palił czasem na 2 cylindry. Wiec diagnoza 2 wtryskiwacze do wym na 1 i 3 cylindrze, filtr paliwa. Po wym było Ok.......... przez jakies 5 min jazdy. Po sprawdzeniu okazało sie ze teraz problem jest na 4 cylindrze. Do wym. poszła listwa el. wtryskiwaczy, przekaźnik 30 kopułka i palec, świece były wczesniej juz wym i efekt żaden. Kilkukrotnie zaglądałem do zbiornika i nawet wyciagałem pompe paliwa paliwo było podobnie jak i w koszu, w którym siedzi pompa. Dodam że utrzymywałem poziom około 1/4 zbiornika paliwa. Na świeta przyjechał brat i postanowił ze mi zatankuje paliwa bo i tak firma mu zwróci kase. Pojechalismy na Orlen i tam zalał 20l paliwa 98 i...... auto zaczęło normalnie jeździc. Wiec problem tkwi w koszu pompy a raczej w sitkach, pompa poprostu za szybko wypompowywuje paliwo które przez zapchane sitko nie nadąza napływac. Koszta to wym 2 wtryskiwaczy 110zł listwa el.wtryskiwaczy 35zł filtr paliwa 45zł. Zanim zaczniecie wym cokolwiek najpierw zatankuje wiecej paliwa i sprawdzcie. Sorki za taki wykład ale moze ktos to wykozysta na przyszłośc i oszczedzi troche kasy.