Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK]OBROTY ZAWIESZAJĄ SIE

: 18 mar 2007, 13:13
autor: cyrkiel
Dzień dory mam problem z moją 80-teczką,a mianowicie-kiedy silnik sie zagrzeje obroty silnika opadają mi na ok 1000-1100 i tak sobie wisza przez pewien okres po czym spadają.Kiedy silnik jest zimny jest ok.Co może być przyczyną????

: 18 mar 2007, 15:40
autor: Kornel
Masz LPG??? Silniczek krokowy może być brudny i się zawiesza, przeczyść bo i zobacz czy pomoże.

Linka gazu się nie zacina??

: 18 mar 2007, 19:49
autor: cyrkiel
silniczek jest po wymianie ok.pół roku bo podobno był uszkodzony i stąd te problemy a problemy są dalej,linka ok --autko nie jeździ na gazie i nie jeździło nigdy

: 18 mar 2007, 19:57
autor: Kornel
No to poszukaj jakiejś nieszczelności w dolocie. A jak nie to sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika ten dwu pinowy w krućcu, wiesz jak?

: 18 mar 2007, 21:37
autor: cyrkiel
niestety nie---ja poprostu jeżdze :oops:

: 19 mar 2007, 23:04
autor: Kornel
Wyjmujesz czujnik. Wkładasz go do garnka z wodą a razem z nim termometr. I mierzysz rezystancję, (podgrzewając wodę na gazie), pomiędzy każdym z pinów a masą (obudową czujnika) i porównujesz z wykresem czy się zgadza i zmienia się płynnie.

Tutaj masz wykres:
Obrazek

: 21 mar 2007, 16:07
autor: cyrkiel
KorNoLio pisze:Wyjmujesz czujnik. Wkładasz go do garnka z wodą a razem z nim termometr. I mierzysz rezystancję, (podgrzewając wodę na gazie), pomiędzy każdym z pinów a masą (obudową czujnika) i porównujesz z wykresem czy się zgadza i zmienia się płynnie.

Tutaj masz wykres:
Obrazek
wielkie dzięki,zaraz biore sie za demontaż

: 21 mar 2007, 16:12
autor: czarekj
Najszybciej sprawdzisz w aucie. Nagrzej silnik do temperatury włączenia się pierwszego stopnia wentylatora i na wyłączonym silniku i wyłączonym zapłonie zmierz rezystancję. Ma być 200 omów.
Gdyby było inaczej sprawdź tak jak Ci koledzy piszą metoda podgrzewania w garnku. Jednak nie sądzę aby to było przyczyną Twojej usterki.