Strona 1 z 1

[B3 1.8 JN +LPG] problemy z obrotami

: 15 lis 2008, 08:04
autor: irek2
Witam wszystkich , mam problem z falujacymi obrotami problem ten wystepuje najbardziej na gazie. Po uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz obroty falują - spadają nawet do 400obr. i podnosza się po nagzaniu ,obroty częściowo sie normują ale dopiero po dłuzszym czasie . Podczas falowania tych obrotów słychć dziwne cykanie w cewce zapłonowej , cykniecie w cewce i spadek obrotów czy to normalne , czy należay wymienic już cewkę.
Na bęzynie tez czasami jest podobnie , ale najgorzej na gazie .Wymieniłem przewody , filtry i ustawiłem gaz u gazownika .Przejechałem do tej pory 8000km , jest troche lepiej niz na początku silnik już nie gaśnie , ale obroty dalej faluja .Co może być tego przyczyną
pomózcie bo sam nie wiem co mam robić.

: 15 lis 2008, 08:13
autor: KLAKSON
Było już tego sporo na forum. A przewody zapłonowe to masz nowe? Bo przy instalacji podtlenku LPG trzeba mieć dobre prądy <ok>

: 15 lis 2008, 08:24
autor: irek2
Wymieniłem kompleksowo wszystko , przewody , swiece i filtry.

: 15 lis 2008, 10:48
autor: KLAKSON
A może masz coś nie tak z czujnikami temperatury :?: Może błędne informacje wysyłają i silnik wariuje. Podobnie miałem u siebie

: 16 lis 2008, 07:32
autor: irek2
Dzięki za podpowiedź , proszę tylko powedzieć gdzie jest ten czujnik temperatury i jak go sprawdzic.

: 16 lis 2008, 13:09
autor: jurasek071
witam
Poszukuje jakies fotki czym sie konczy rura plastikowa (dolot zimnego powietrza do gaźnika) ? bo ja miałem jakas samoróbę . To jest chyba jakis plastik do leflektora ale niestety na necie nie moge znalesc jak to wyglada.
pozdrawiam

: 16 lis 2008, 17:18
autor: darioj1

: 17 lis 2008, 17:56
autor: jurasek071
dzieki ... popatrzyłem ale ja mam silnik NE ... jak by ktos mógł cyknac zdjecie z takim silnikiem zebym wiedział jak to wyglada ten plastki na koncu rury, albo nr katalogowy to odnajde . pozdrawiam

[ Dodano: 2008-11-24, 17:39 ]
Własnie dostałem dwie częsci od kolesia ale one jakos nie pasuja . Czy ktos moze cyknać fotke jak to ma byc w przypadku B3 z silnikiem NE .

: 22 gru 2008, 16:28
autor: wiesiu_83
witam <ok> koledzy u mnie jest taki przypadek ze furka gdy jest zimna to ma strasznie niskie obroty wręcz dusi sie.. gdy silnik tylko troszke pochodzi i zlapie troszke temperatury to wtedy oborty sa ok takie jak maja byc.. i zarowno tak sie dzieje na LPG i na benzynce;/... myslicie ze to ten czujnik temperatury?? (niebieski)

: 22 gru 2008, 17:36
autor: natalka5520
witam na 90%wina silnika krokowego

: 22 gru 2008, 18:54
autor: wiesiu_83
no wlasnie ale zmienialem silnik krokowy;/ i nic to nie pomoglo :(( :-/