Strona 1 z 1
[80 B4 2.0 ABT LPG] Nie wkręca wyżej niż 160km/h
: 16 lis 2008, 04:32
autor: przemekdemolka
Witam.
Mam taki problem, że do prędkości 160km auto buja się normalnie. Między 140, a 160 elegancko się wkręca.
Problem w tym że przy 160 jakby następowało odcięcie. Licznik zatrzymuje się i ani km/h wyżej. Sprawdzałem to w różnych warunkach.
Czy można coś z tym zrobić??
[ Dodano: 2008-11-16, 04:38 ]
_uwaga
: 16 lis 2008, 07:55
autor: dexx
Siemanko
Kolego tak się dzieje na PB i LPG? Zobacz do jakich obrotów kręci podczas jazdy te 160 i sprawdż na biegu jałowym czy możesz kręcić wyżej. Jechałeś na 5 biegu nie? A na 4 sprawdzałeś?
: 16 lis 2008, 12:21
autor: Dobry_K
zobacz to tak jak napisal kolega wyzej jak idzie na PB i jak idzie n LPG
Ja u siebie zauwazylem ze na LPG mi nie wyrabia parownik powyzej 4.5 tys obr.
wiec na piegach 1,2,3 kreci sie super nawet do 5 tys a potem na 4 juz nie chetnie a na 5 tak samo.
Gazownik u ktorego zakladalem gaz powiedzial ze sa typy parownikow ktore sa w stanie podawac lepiej gaz w zakresie niskich obrotow i w zakresie wysokich,
poza tym daruj sobie takie krecenie na gazie
a 160 to juz jest tak naprawde duza predkosc
: 16 lis 2008, 12:56
autor: grinch
... Kolego popraw temat, przeczytaj Regulamin i stosuj odpowiednie TAGI :mrgreen:
: 16 lis 2008, 13:35
autor: IC69
_uwaga
: 16 lis 2008, 14:08
autor: marianb
Przemek w temacie masz 2.0E czyli silnik ABK, a w opisie ABT czyli 2.0, więc popraw któryś z błędów
Jeżeli masz ABK, to faktycznie kiepsko jeżeli nie chce jechać więcej niż 160km/h - ja na czwórce więcej wyciągnę
. Natomiast jak masz ABT, to chyba nie ma czego wymagać od takiego silnika, na dodatek z LPG. Ale to niech posiadacze ABT się wypowiedzą ile to da radę polecieć.
: 16 lis 2008, 15:21
autor: Darek_32
marianb pisze:Natomiast jak masz ABT, to chyba nie ma czego wymagać od takiego silnika, na dodatek z LPG. Ale to niech posiadacze ABT się wypowiedzą ile to da radę polecieć.
Nawet jak na ABT to trochę za mało.
: 16 lis 2008, 17:16
autor: benek77
Jeżeli taką prędkość osiągasz na LPG może to być wina słabego reduktora, ale także padniętej sondy lambda, ile spala średnio gazu?? Jak u mnie w ABK padła sonda (czego jeszcze nie wiedziałem) auto nie chciało się rozkręcić na gazie więcej jak do 5200 rpm, bo zwyczajnie silnik miał zapotrzebowanie na gaz zdecydowanie większe niż reduktor był w stanie odparować, efektem czego był koniec jazdy na 3 biegu przy ok 100km/h, a przy okazji łykał 20 ltr. gazu na 100km.