Strona 1 z 1

[ B3 1.6 PP] problem z gażnikiem

: 16 lis 2008, 20:21
autor: martini
witam mam pewien problem z gaznikiem. autko na gazie sprawuje sie bez zarzutow jednak na benzynie faluja obroty i dlawi sie strasznie ze nie da sie jezdzic. co to moze byc?
nie wiem dokladnie jaki to gaznik ale jest to bodajrze pierburg z automatycznym ssaniem.
prosze o pomoc. z gory dziekuje

_uwaga

: 16 lis 2008, 21:12
autor: MORDOR
To są właśnie wady taniego jeżdzenia, niby tanio a takie żeczy jak gażnik dostają popalić.Proponowałbym zacząć od czyszczenia gażnika , wiem że to nie łatwe ale wykonalne. Jak jeżdzisz dłuższy czas na gazie to w gażniku pozostaje syf jaki jest w poliwie i do tego dochodzi skraplanie wody no i problem gotowy . Ja od tego bym zaczął . Powodzenia

: 16 lis 2008, 21:14
autor: goldi j51
Kolego przejrzyj sobie dział Download tam jest opis gażnika naszego czyli pierburga 2EE jedynie jaki miałem problem z tym gaznikiem to brak kompletny wolnych obrotów winą był nastawnik przepustnicy według mnie u ciebie jest winny siłownik przepustnicy rozruchowej na 100 % to on odpowiada za ssanie czyli ta blaszka która się zamyka automatycznie jak jest zimny silnik. Dodam jeszcze że za wolne obroty odpowiada nastawnik przepustnicy to najważniejsza rzecz i czujnik położenia przepustnicy teraz jak zobaczysz to na rysunkach to będziesz wiedział o co chodzi ;-)

: 16 lis 2008, 21:26
autor: martini
oki popatrze i zobacze:) bo w sumie moj problem zaczal sie od tego ze na gazie przy temp ok 90st zauwazylem podwyzszone obroty na luzie (nie wiem o ile bo nie mam obrotomierza:/) i wtedy przelaczylem na benzyne sprawdzic czy tez sa wyzsze i tu sie okazalo ze na benzynie jest masakra. dzieki za info pozdr

: 16 lis 2008, 21:28
autor: goldi j51
Będziesz miał jakiś problem to pisz na PW postaram się pomóc ;-)

: 16 lis 2008, 21:36
autor: martini
oki wielkie dzieki na pewno nie raz sie odezwe;]
a ma pytanko jeszcze co do silnika. jak Ci sie sprawuje Twoj silnik? Bierze olej?

: 07 mar 2011, 13:11
autor: Johnson_50
witam mam problem z gażnikiem jak jest zimny silnik to nie chce palic ani na gazie ani na benzynie...:(lecz gdy zamykam ta blaszke to odpala i nie wiem co jest grane...???

: 07 mar 2011, 19:01
autor: Thauri
Zamykasz blaszkę nastawnika ssania a powinien to robić sam nastawnik ssania gdy silnik jest zimny.Poczytaj o nastawniku ssania bo temat z 2ee był wałkowany dziesiątki razy.

[ Dodano: 2011-03-07, 19:02 ]
Popraw symbol silnika bo PM to mono wtrysk a nie gaznik

: 10 mar 2011, 19:15
autor: pablo89dg
Panowie podepne sie z tymi obrotami u mnie jest to samo plywaja i troche trzepie autem tylko ja nie mam gazu smigam na BP ;( czasem na zimnym silniku jak jade i wbije luz to potrafi zgasnac jak wyregulowac te obroty??

: 11 mar 2011, 09:52
autor: goldi j51

: 26 lip 2011, 21:51
autor: hubi2143
witam ,moja audiczka wola pomocy wedle mojej diagnozy poleciał nastawnik przepustnicy , mam gaźnik pierburg 2EE elektronik, problem tkwi w tym ze silnik po zapaleniu nabiera na biegu jałowym obrotów do 3tys,i tak trzyma,poza tym pracuje normalnie,macie może jakieś namiary na fachowca od gaźników w olsztynie

: 27 lip 2011, 10:45
autor: goldi j51
chyba ci zostanie zainwestować w nastawnik http://allegro.pl/nastawnik-elektronicz ... 03643.html teraz to pikuś ja płaciłem kiedyś 450 zł