Strona 1 z 2
[80 B4 2.0 ABK] Drgania silnika
: 20 mar 2007, 19:24
autor: wilu8
Jak wiadomo kilka dni temu zmieniłem kpl. sprzegło i lewą [od kierowcy] poduszke silnika ,
wszystko poszło ok lecz wystepuja drganie silnika wieksze niz powinny [tak mi sie wydaje] w momencie gdy ruszam bez doania gazu i gdzies podgórka lekko lub przytrzymam hamulec lekko.
[Dodam że w ABT ojca tego nie ma] . Co może byc przyczyna czyżby pozostałe poduszki należało wymienic? :?:
: 20 mar 2007, 20:33
autor: idealny71
mam inny problem.po naglym dodaniu gazu z postoju na jedynce do 3000 tys obr/min ruszenie autem i puszczeniu nagle gazu gdy opada buda bo zryw powoduje ze buda sie podnosi nastepuje gluche uderzenie.
wiec moze to byc?
wybite tulejki na ramie pomocniczej silnika?
sa 4 tulejki
zerwane poduszki silnika?
sa 2 poduszki
wybita tuleja redukujaca drgania i ustalajaca silnik aby nim nie rzucalo przy naglych zmianach predkosci obrotowej mieszczaca sie w belce przedniej?
dodam ze zawieszenie nie ma luzu i jest zrobione!!!!!!
w sumie mozna jezdzic z tym stukiem bo jest on bardziej denerwujacy sluchowo i nie wplywa na trakcje auta.
czy ktos mial podobny problem?
: 20 mar 2007, 20:46
autor: wilu8
idealny71, ja miałem cos podobnego jak mi sie rozpadła ta lewa poduszka po wymiane cisza
: 20 mar 2007, 20:56
autor: master72
mi kiedyś wydech walił o podłogę przy takim ruszaniu :mrgreen:
: 20 mar 2007, 23:37
autor: idealny71
w jakiej okolicy szukac stukow od ukladu wydechowego?
fakt kiedys urwalo mi mocowanie katalizatora.
: 20 mar 2007, 23:42
autor: wilu8
Ej panowie na swoje problemy to prosze założyc nowy temat :!:
: 21 mar 2007, 01:31
autor: Doc
Wilu, jesli nie rezonuje Ci uklad wydechowy gdzieś to nie pozostaje nic innego jak poduszki.
Sprawdz czy są dokręcone i jak wygladają i pewnie wymiana Cię czeka.
Sprzęgło przed wymianą Ci biło, jeżdziłeś, mogłeś rozbić poduchy.
Rozumiem, ze sprzegło całe nowe wraz z dociskiem ? Zatem to odpada.
: 21 mar 2007, 12:33
autor: Misiek_Stce
Doc pisze:jak wygladają i pewnie wymiana Cię czeka.
Przeciez napisał ze wymienił... ale moze ta druga(prawa ktorej nie zmieniłes) jest nie tak
ale
Doc, dobrze mowi... spróbuj dokrecic.
: 21 mar 2007, 16:53
autor: wilu8
hmm ta druga jest orginalna nic nie widac po niej
no ale wytrzepana jest napewno bo kupe km zrobione bylo tak jak by na jednej poduszce :?:
[ Dodano: 2007-03-21, 18:45 ]
wszystko wyglada ok ,jedynie może byc tylko sprawa czesciowej utraty sprzęzystosci przez pozostałe poduszki i stąd to nie tlumienie przy niskich obrotach silnika :cry:
jedyne co mi przychodzi do głowy po sugesti
Doc,
: 21 mar 2007, 21:29
autor: Misiek_Stce
wilu8, jak zmieniałes to sprzeglo to moze nie dokreciłes poduszek pod skrzynia i dlatego tak sie dzieje... ja by raczej na to postawił.
: 22 mar 2007, 19:04
autor: wilu8
jest jeszcze jedna sprawa, chodzi mi o ta poduszke z przodu w pasie przednim czy wszystkie maja tom sama średnice i jaki powinna miec luz w tej obudowie :?:
: 22 mar 2007, 20:28
autor: czarekj
Tych poduszek jest wiele typów. Ja ustawiam w ten sposób, aby od dołu i od góry odstęp do blachy był jednakowy.
: 24 mar 2007, 23:22
autor: wilu8
czarekj, możesz mi powidziec ile jest odstepu od poduszki do blachy :?:
: 24 mar 2007, 23:40
autor: czarekj
Wilu8, z racji tego, że masz Audi w najładniejszym kolorze, czyli takim jak ja
odpowiem Ci najlepiej jak tylko potrafię. Poluzuj dwie śruby mocujące tą blachę do przedniej poprzecznej belki i będziesz miał możliwość ustawienia sobie tej blachy wzgledem gumy odboju jak sobie tylko zażyczysz. Ja po poluzowaniu ustawiam tak aby guma była dokładnie po środku dolnej i górnej części blachy. Nigdy tego nie mierzyłem, ale z tego co pamiętam to luzu jest na grubość palca. Zarówno od dołu jak i góry. Pozdrawiam.
: 24 mar 2007, 23:45
autor: wilu8
a ok to czyli mam dobrze ciekawi mnie to poniewaz jak ja kupilem to miała ta pduszke rozerwana bo silnik wyskoczył do góry i myslałem że ta blacha sie rozgieła a i moze w sklepie mi sprzedali zla gume już jest wszystko dobrze poduszki sa dobre :mrgreen: