Strona 1 z 1
[80 B3 1.8S] zimna jedzie tylko do 2 tys obr/min
: 05 gru 2008, 22:29
autor: Marcin19l
Witam
Od pewnego czasu mam problem gdy odpale samochód z rana badz gdy postoji pare godzin i jade na zimnym silniku to powyzej 2 tys moja audice cos muli. a gdy wtedy np nacisne mocniej lub prawie do oporu pedal gazu to zwalnia sama i sie dusi. dzieje sie tak tylko na zimnym silniku na cieplym wszystko jest oki.
Od czego mam zacząć sprawdzanie??
Za wszystkie podpowiedzi z gory dziekuje
: 06 gru 2008, 13:44
autor: k44761
Kolego. Pierwsza sprawa to czujnik temperatury cieczy chłodzącej, z reguły niebieski. Druga sprawa TPS. Sonda lambda nie ma nic do mulenia na zimnym silniku, bo ona jeszcze wtedy nie działa.
: 06 gru 2008, 17:26
autor: Marcin19l
zapomniałem jeszcze wczoraj dopisac ze dzieje sie tak tylko na gazie, na benzynie wszystko ładnie chodzi...
: 06 gru 2008, 19:26
autor: k44761
Aaa to sorki.
: 16 gru 2008, 22:55
autor: Bartiss
Ja mam podobny problem, tylko mam silnik NE. jak juz tylko troche temperature złapie to juzjest wszystko ok na gazie.
Re: [80 B3 1.8S] zimna jedzie tylko do 2 tys obr/min
: 17 gru 2008, 08:18
autor: WOJTEK26
Marcin19l pisze:Witam
Od pewnego czasu mam problem gdy odpale samochód z rana badz gdy postoji pare godzin i jade na zimnym silniku to powyzej 2 tys moja audice cos muli. a gdy wtedy np nacisne mocniej lub prawie do oporu pedal gazu to zwalnia sama i sie dusi. dzieje sie tak tylko na zimnym silniku na cieplym wszystko jest oki.
Od czego mam zacząć sprawdzanie??
Za wszystkie podpowiedzi z gory dziekuje
A moze napiszesz jaki masz silnik :?: :?: bo mozna tylko wróżyc
: 02 sty 2009, 23:52
autor: doomel31
witam tez posiadam taki silniczek i miałem podobne objawy i po wymianie sondy lambda wrociło wszystko do normy / sonda moja jest z jednym kabelkiem/ pozdrawiam
: 03 sty 2009, 00:00
autor: Audi 80 Polska
Marcin19l pisze:zapomniałem jeszcze wczoraj dopisac ze dzieje sie tak tylko na gazie, na benzynie wszystko ładnie chodzi...
Na gaz powinno się przełączać jak silnik jest rozgrzany - reduktorowi nie służy "niedogrzana" praca, szczególnie przy obecnych temperaturach. Przyczyną która pogłębia efekt może być także wyeksploatowany lub/i źle ustawiony reduktor LPG.