Strona 1 z 1

[B3 1.8]Różnica między silnikami 1,8

: 29 gru 2008, 11:07
autor: Satar
Jaka jest różnica między silnikiem który ma np. 88 koni jak mój w aucie, a 75 koni jaki posiadam na zapasie?????

dodam, że oba są o pojemności 1,8

: 29 gru 2008, 11:53
autor: WOJTEK26
Różnica polega na innym gaźniku zastosowanym, różne dysze, i tez jest róznica w fazach rozrządu. W silniku o oznaczeniu SF jak masz w profilu były 2 wersje mocy 88 lub 90KM zaleznie od dysz w gaźniku.

: 29 gru 2008, 12:55
autor: maras_1987
jak juz Satar otworzyles taki wątek, to też zadam pytanie ;-)

Mianowicie moje maleństwo ma także serce 1.8, z tą różnicą że na monowtrysku. Ktoś kiedyś powiedział mi że były do niczego. Hmm... szczerze powiedziawszy nie wziąłem tego do siebie bo moja B3 sprawuje sie bez zarzutów. Ale czy ktoś z forumowiczów mógłby mi coś poradzić co do tej jednostki :?:

: 29 gru 2008, 13:34
autor: WOJTEK26
Są to dobre silniki i juz z ECU wiec jest lepszym silnikiem. Nie wiem dlaczego ktos odradzał ten typ zasilania.

: 29 gru 2008, 20:42
autor: maly81
kolego satar masz może gażnik od RU keihin 2

: 30 gru 2008, 10:28
autor: Satar
Maly 81 Mam. Tylko jest mały problem. Jak odkręcałem gada to jedna śrubka nie chciała puścić. Chciałem ją zruszyć ruskim kluczem i stała się buba. Pękł mi nieduży , ale jednak kawałek. Uważam, że jest to do przejścia, bo miejsce w którym pierdykło nie jest takie straszne

[ Dodano: 2008-12-30, 10:33 ]
Powiedzcie mi koledzy, dlaczego większość mechaników nie wierzy, że osiemdziesiątki miały gaźnik. :shock: Zgodnie marudzą, że monowtrysk???

W sumie dobrze, bo wiadomo, kto zna się na tych autach :lol:

HIE! HIE! HIE <hura>

: 30 gru 2008, 10:48
autor: WOJTEK26
Panowie prosze bez OT chcecie sie dogadac to PW.

: 30 gru 2008, 11:58
autor: Satar
WOJTEK26 pisze:Panowie prosze bez OT chcecie sie dogadac to PW.
PRASZAM :oops:

Agdzie te dysze są? Konkretnie w którym miejscu?

I czy jest to kosmetyczna zmiana (pozytywna) mocy czy wiąże się to z rozpierduchą pod maską? Pytam, bo nawet 2 kuce nie zaszkodzą :shock:

Bo jak ma być rewolta to chyba sobie odpuszczę ;-)

: 30 gru 2008, 12:10
autor: WOJTEK26
Zdejmujesz górny dekiej gaźnika tam masz wkrecone dysze paliwa i rurki emulsyjne. Po tych zmianach regulacja gaźnika i powinno pomóc. Jeżeli zmieniałbys gaxnik od wersji 88KM do 75KM to przyrost mocy bedzie nie wielki

: 30 gru 2008, 12:11
autor: Satar
I jeszcze jedno pytanie: dlaczego mam 1760ccm a nie 1781 jak inni
,

: 30 gru 2008, 15:47
autor: maras_1987
WOJTEK26 pisze:Są to dobre silniki i juz z ECU wiec jest lepszym silnikiem. Nie wiem dlaczego ktos odradzał ten typ zasilania.
Z szukajki dowiedziałem się że ECU to sterownik silnika ABT i ABK. Ale chodzi o silnik krokowy? Mogę Cię prosić o jeszcze jakieś info?

: 02 sty 2009, 08:32
autor: WOJTEK26
ECU to skrót określajacu komputer sterujący praca silnika, wystepuje we wsystkich silnikach z wtryskiem elektronicznym. Silniki z układem K-jetronik,KE-jetronik maja proste sterowniki ,które cięzko nazwac ECU.