Strona 1 z 1

[80 B4 ABT - ABK (AAE?)] Głowica silnika - spasowanie

: 17 sty 2009, 11:16
autor: king86
Zaznaczam na poczatku szukalem i nic nie znalazlem na ten temat. <osohozi>

Wiec tak zabralem sie do remontu silnika zwalilem glowice niby ladna piekna zadnych wzerow okazalo sie ze ma pekniecia bedzie sprawdzana szczelnosc (i tak prawdopodobnie szrot)- wiec zastanawia mnie czy glowica od ABK lub AAE(doczytalem sie ze to tez 2.0 tylko stosowana w C4) bedzie pasowala do mojego ABT (roznica w walkach nie gra roli moge przelozyc swoj ) pytam bo od reki moge miec glowice z ABK . Wiem ze kanaliki sa identyczne , moze roznica tkwi jedyni w walkach rozrzadu? :roll:

: 17 sty 2009, 12:08
autor: czarekj
Głowica z ABK nie pasuje do silnika ABT. Zupełnie inny kształt kanałów dolotowych.

: 17 sty 2009, 12:13
autor: king86
no dzieki wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo . A moze orietujesz sie jak to jest z AAE podobno tez na jednopunktowym wtrysku ?

: 17 sty 2009, 12:27
autor: czarekj
Głowica od AAE będzie pasowała, tylko jest ciężko osiągalna w zakupie.

: 17 sty 2009, 12:54
autor: king86
dzieki <piwo>

to bede szukal ABT w dobrym stanie bo nowki to raczej chyba nigdzie nie dostane?

: 17 sty 2009, 13:15
autor: Hołowczyc20
king86 pisze:to bede szukal ABT w dobrym stanie bo nowki to raczej chyba nigdzie nie dostane?
Kolego king86 dostaniesz,ale w serwisie w cenie 700zł :-P

: 17 sty 2009, 13:25
autor: king86
Ale to gola glowica czy kompletna?

: 17 sty 2009, 18:31
autor: Hołowczyc20
Sprawdzałem w etce to jest głowica z zaworami i wałkiem rozrządu i cena z etki to dokładnie 684.43zł

: 17 sty 2009, 19:56
autor: widmo
Hołowczyc20 pisze:Sprawdzałem w etce to jest głowica z zaworami i wałkiem rozrządu i cena z etki to dokładnie 684.43zł
Ceny w etce to ceny w euro. W złotówkach możesz mieć podane gdy masz full legalną etke i masz połaczenie z bazami danych Kulczyk-Tradex w poznaniu.

Pozatym głowica do ABT na 101% nie bedzie dostępna ani w serwisie ani w kulczyk-tradex (główny importer części do VAG) więc sprowadzenie na zamówienie z Niemiec a co za tym idzie to koszty idą w górę.

Do tego dochodzi Oznaczenie w w etce czyli 048 103265 CX
litera X oznacza że trzeba starą głowicę oddać na zamianę czyli tzw Austausch.

pozatym nie wierze zeby komplena głowica (głowica, wałki zawory, sprężyny, uszczelniacze, zabezpieczenia, szklanki) kosztowało niecałe 700 :mrgreen: to byłby cud !

: 17 sty 2009, 22:46
autor: Hołowczyc20
widmo pisze:pozatym nie wierze zeby komplena głowica (głowica, wałki zawory, sprężyny, uszczelniacze, zabezpieczenia, szklanki) kosztowało niecałe 700 to byłby cud !

Ups moje niedopatrzenie,że są to ceny w euro :oops: :oops:
Ps I tak jak pisał kolega Widmo serwis zamawia części w niemczech.I jeszcze raz przepraszam za to małe zamieszanie :oops: :oops:

: 18 sty 2009, 01:27
autor: widmo
Hołowczyc20 pisze:małe zamieszanie
nic sie przeciez nie stało <ok>

Chciałbym żeby ceny z Etki były w zlotówkach :mrgreen:
i napewno niejeden Klubowicz 8-)

: 19 sty 2009, 19:17
autor: king86
Wiec juz prawie wszystko wiem na temat roznic miedzy ABT(90KM) i AAE(101KM) .
W AAE zostal zastosowany inny kloektor ssacy wraz z modulem wtryskowym i jednostka sterujaca co daje roznice 11 KM i 9Nm oczywiscie reszta (blok,glowica,walek rozrzadu) jest taka sama w obu silnikach...

:roll: