Strona 1 z 1

[audi 80 B3 1.9 SD Quattro] diagnostyka

: 20 sty 2009, 22:27
autor: sojacz
panowie wiem ze na temat ke-jetronica jest wiele ale radzilem sie juz wielu fachowcow i jak widza ke-jetronica z silniczkiem krokowym to umywaja rece

mam audi tak jak w tytule 80 B3 1,9 pojemnosc 1841 87rok


pierwsze pytanie to takie czy ten silnik posiada kody migowe i gdzie ma zlacza bo ja niemoge ich znalezc???

czy w takim razie powinienem miec przekaznik z bezpiecznikiem??? moj nie ma.

jesli powienin miec to czy moge wstawic dowolny przekaznik z takim wejsciem czy musi byc od silnika SD

[ Dodano: 2009-01-20, 22:29 ]
dodam ze musze mu zrobic diagnostyke bo obroty plywaja
jak sie odpali na benzynie to chodzi dobrze a poem ma taki moment w rozgrzewaniu ze sie dlawi
_uwaga

: 26 sty 2009, 13:01
autor: yasio
musisz miec taki przekaźnik właśnie z miejscem na bezpiecznik,falowanie może być spowodowane lejącymi wtryskiwaczami ja tak własnie miałem ale to było bardzo delikatne falowanie,praktycznie nie widoczne ale było lub krokowca wyczyść sobie i rozruszaj go może pomóc...jak mi zaczoł falowac konkretnie to zaraz dałem krokowca do wyczyszczenia i latał jak smigłowiec,możliwe też że gdzieś w dolocie jest nieszczelność i dostaje lewego powietrza sprawdz to też <ok>

: 26 sty 2009, 21:57
autor: sojacz
dzieki
zaczne od tego przekaznika to wywolam bledy i zaczne wymieniac lub czyscic to co zepsute

rozumiem ze kody migowe sa takie jak dla wszystkich audi z elektryka wtrsyku bez róznicy czy to silnik sd czy np jn ???

: 28 sty 2009, 22:07
autor: shelby
Nie będę się wypowiadał nt. silnika SD, ale z JN nie odczytasz żadnych kodów, bo jak sama nazwa mówi wtrysk jest mechaniczny a nie elektroniczny. Można ewentualnie powróżyć z klapy przepływomierza ;-) Z tego co mi wiadomo silnik SD to to samo co JN jeśli chodzi o osprzęt a tylko inna pojemność.

: 28 sty 2009, 22:23
autor: sojacz
i tu sie kolego mylisz bo silnik sd ma trysk mechaniczny i zaplon elektryczny a sd ma elektroniczny zaplon wtrysk jak jn ale dodatkowo elektroniczna regulacje wolnych obrotów wiec jest o wiele bardziej skomplikowany niz jn

masz osobno komputer od silnika i osobno od zaplonu popatrz w etka