Strona 1 z 1
[b4 coupe 2.0 ABK]cisnienie oleju
: 09 mar 2009, 20:48
autor: kolek
w audi coupe jak wiekszosc pewnie wie sa 3 dodatkowe zegary..jeden z nich pokazuje cisnienie oleju..gdy samochod jest zimny cisnienie na luzi = 4 bary...gdy nagrzany 2 bary.. i teraz moje pytanie..ostatnio w trasie troche "przycisnolem" 3-4000 obr. jechalem 100-140 km/h po czym na luzi cisnienie trzymalo sie na 1 barze...czy to normalne??co moglo to spowodowac? oczywiscie dojechalem do celu samochod ostygl i wszystko dziala normalnie czylik 2 bary.
: 09 mar 2009, 21:04
autor: 8S3
U mnie na zimny pokazuje max (ponad 5) a na rozgrzanym stoi na kresce za 2 barami -jest to chyba 2.5 lub 3 bary). Jeżdżę na półsyntetyku.
Jaki masz olej?
Silnik bierze olej ?
: 09 mar 2009, 21:09
autor: topgear68
zalezy od oleju, na 10W-40 mialem 1,5 , a teraz na 10W-60 mam 2,5
: 11 mar 2009, 03:10
autor: trevor
z tego co się pytałem wcześniej ludzi to 8S3 ma dobre te ciśnienie, na rozgrzanym powinno w granicach 2 bar
: 11 mar 2009, 10:20
autor: WOJTEK26
U mnie na zimnym jest około 5 na rozgrzanym 1,8-1,9 bara i jeżdże na mineralu, choc 2 razy mi sie zdazyło ze utrzymywał około 2,2 bara
: 12 mar 2009, 21:50
autor: elviss09
koledzy u mnie na zimnym jest ponad 5 a na rozgrzanym wrecz po dlugiej jezdzie wacha sie od ponad 2 do prawie 3 wachanie to oscyluje w granicach 0,5 bara i to mnie niepokoji.. co moze byc tego przyczyna? chyba ze u was jest tak samo ale wydaje mi sie ze odczyt powinien byc staly a nie sie wachac. aha dodam ze jezdze na castrolu mineralnym wymieniany zawsze w terminie itp.
za duże ciśnienie oleju:(
: 14 mar 2009, 20:55
autor: sebol1910
Witam. Mam spory problem z moja audiczką
Zacznę od początku: kupiłem w maju 2008r. Audi B4 2,0 ABK 92r. Było trochę zaniedbane ale w miarę możliwości doprowadziłem go do porządku (przynajmniej tak mi się wydawało). W lipcu jadąc na wakacje zaczęły walić mi panewki i wróciliśmy na holu:( na początku nie miałem czasu sie tym zająć i autko trochę stało w garażu, ale ostatnimi czasy postanowiłem sie tym zająć. Kupiłem panewki i postanowiłem je wymienić. Pomagał mi kolega mechanik któremu szybko to poszło i wydawałoby sie już naprawione auto zalaliśmy olejem itp. Uruchomiliśmy autko silnik lekko po grzechotał i sie ładnie uciszył ale..... wywaliło olej filtrem oleju
Pomyśleliśmy że filtr był jakiś lewy i kupiliśmy drugi, dolaliśmy oleju i podejście drugie.....to samo mimo że filtr był dokręcony juz naprawdę na maksa! Auto poprostu ma za duże ciśnienie chyba i wywala olej filtrem jakieś 5 -10 sekund po uruchomieniu
a wcześniej było naprawdę ok! Podpowiedzcie co można z tym zrobić i jak ewentualnie przestawić ciśnienie na pompie. Za Pomoc będę Wam bardzo wdzięczny. Dzięki i pozdrawiam:)