Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK] Za duże obroty na luzie

: 30 mar 2007, 09:28
autor: nitro20
Witam po wymianie uszczelki ktora padła i wymianie chlodnicy oleju ktora rozleciala sie zaraz po uszczelce teraz na złożonym silniku mam za wysokie obroty na benzynie na luzie tj ok 1200-1400 obrotów róznie to bywa, na gazie zakres ten jest od 1200-1600 co moze być przyczyną tego ze się podniosły ? Co zrobic zeby wróciły do normalnego poziomu wczesniej było normalnie :) 900 przed wymiana nie było z tym problemów.

Myślałem zeby podpiąc kompa pod samochod tylko czy to coś da?

Z góry dzieki za pomoc.

: 30 mar 2007, 12:22
autor: gembuś
Podstawa to sprawdzenie układu dolotowego czy nie ma nieszczelności.
Poza tym ja w swojej 2 litrówce 3A miałem przestawiony rozrząd o ząbek co powodowało wzrost obrotów o jakieś 200

: 30 mar 2007, 17:16
autor: czarekj
Jak chcesz to podjedź jutro do Zambrowa to wybadamy sprawę.

: 31 mar 2007, 07:41
autor: nitro20
Chętnie sie umówię na wizytę :) tylko jakis inny możliwy termin.
Zauważyłem ze obroty jezeli na spadną poniżej tysiąca są gdzie ok 1400 wystarczy musnąc pedał od gazu i lecą w dół na normalny poziom tylko wkurza mnie takie cos czy cos sie moze blokowac?
Na komputer samochod był podłączony i był jakiś błąd ale co dziwne nie wyświetliło co to za błąd w karzym razie skanowany lecz silnik na benzynie jakoś kuleje ( dochodzi do momentu w którum miałby zgasnąc obroty spadają a potem jak by sie załączało ssanie i chop do góry

: 31 mar 2007, 11:55
autor: DX-man
Identycznie z wolnymi obrotami jest u mnie ale na gazie. Zrobiło się tak po wystrzale. Jaki to błąd odczytałeś? :roll:

: 31 mar 2007, 14:40
autor: nitro20
błąd był ale texa nie wyswietliła jaki wiem ze dało sie go skasowac :)
Obroty sie chrzanią myśle ze to krokowy bo cos po przekreceniu kluczyka warczy i to chyba on

: 31 mar 2007, 15:39
autor: PABLO
A u mnie jest teraz inaczej. Jak się silnik nagrzeje obroty są trochę za niskie( ok.700-800).. Może regulacja gazu pomoże.