Strona 1 z 1

[b3,1,8s,NE,90KM] Problem z odpalaniem po ustawieniu zapłonu

: 18 mar 2009, 15:28
autor: marek25aa2
Witam!

Nie dawno bylem u mechanika i ustawial mi zaplon przez lampe stroboskopowa, ustawil niby tak jak powinien być (był dość mocno rozregulowany) i teraz rano mam ciezko odpalic na benzynie troche latwiej bo na gazie to krece krece i nic jak juz sie nagrzeje to jest znosnie,czego moze byc to wina ??

: 19 mar 2009, 08:23
autor: WOJTEK26
Sama regulacja zapłonu mija sie z celem, odrazu musisz wyregulowac na nowo skład spalin i wolne obroty. Kiedy miałes regulowany gaźnik wraz z przesłonami od ssania. A powiedz na jaki kont ustawił mechanik zaplon.

: 19 mar 2009, 09:14
autor: marek25aa2
Mechanik z tego co mowil i widzialem to ustawil kat 18 stopni bo mowil ze wczesnij byl duzo za duzy, ustawial mi tez i wolne obroty i sklad mieszanki.i wlasnie nie jestem pewien bo na forach juz czytalem ze kat powinien byc nawet 6 stopni wiec sam juz nie wiem,


A i mam przy okazji jesz cze jedno pytanie zeby nie otwierac nowego watku, w przewodzie ktory idzie od silnika do filtra powietrza (chyba to odma)jest sporo takiego "masla" czy to normalne,powinno sie to czyscic ??

: 19 mar 2009, 12:35
autor: WOJTEK26
Kąt powinien wynosic 18 stopni przy podłaczonym przewodzie podcisnienia, do regulacji przesłona od ssania i przyspieszony bieg jałowy. To "masło" to normalnym objaw maja LPG.

: 19 mar 2009, 13:05
autor: marek25aa2
Dzieki za podpowiedz sprawdze to.

A tak nawiasem mowiac to pisze sie kat ;)