[b3 JN] problem z obrotami po wymianie uszczelki pod głowicą
: 19 mar 2009, 14:43
Witam.
Niedawno miałem wymienianą uszczelkę pod głowica, przy odbiorze auta od mechanika zauważyłem ze obroty przy rozgrzanym silniku są za duże było około 1200 może więcej, powiedziałem to mechanikowi a on stwierdził że przy wymianie paska rozrządu mogło się przestawić i powiedział ze trzeba to przestawić aparatem zapłonowym. Przekręcił nim trochę. Potem obroty się zmniejszyły. Teraz auto ma za niskie obroty jest około 800 i czasami tak jest ze, spadają jeszcze bardziej tak gdzieś około 500. Raz są wyższe a raz niższe, dzieje się tak przy rozgrzanym i zimnym silniku. Czasami silnikiem bardzo trzęsie.
Dodam że przewody WN są już stare i planuje w następnym tyg. kupić nowe.
Czy może mi ktoś powiedzieć czy mechanik źle zrobił, bo według mnie tak. I czy ten cyrk z obrotami jest z tym związany, a jeśli nie to co jest tego przyczyną.
Pozdrawiam
Niedawno miałem wymienianą uszczelkę pod głowica, przy odbiorze auta od mechanika zauważyłem ze obroty przy rozgrzanym silniku są za duże było około 1200 może więcej, powiedziałem to mechanikowi a on stwierdził że przy wymianie paska rozrządu mogło się przestawić i powiedział ze trzeba to przestawić aparatem zapłonowym. Przekręcił nim trochę. Potem obroty się zmniejszyły. Teraz auto ma za niskie obroty jest około 800 i czasami tak jest ze, spadają jeszcze bardziej tak gdzieś około 500. Raz są wyższe a raz niższe, dzieje się tak przy rozgrzanym i zimnym silniku. Czasami silnikiem bardzo trzęsie.
Dodam że przewody WN są już stare i planuje w następnym tyg. kupić nowe.
Czy może mi ktoś powiedzieć czy mechanik źle zrobił, bo według mnie tak. I czy ten cyrk z obrotami jest z tym związany, a jeśli nie to co jest tego przyczyną.
Pozdrawiam