Strona 1 z 1

[b3 JN] problem z obrotami po wymianie uszczelki pod głowicą

: 19 mar 2009, 14:43
autor: max1987
Witam.
Niedawno miałem wymienianą uszczelkę pod głowica, przy odbiorze auta od mechanika zauważyłem ze obroty przy rozgrzanym silniku są za duże było około 1200 może więcej, powiedziałem to mechanikowi a on stwierdził że przy wymianie paska rozrządu mogło się przestawić i powiedział ze trzeba to przestawić aparatem zapłonowym. Przekręcił nim trochę. Potem obroty się zmniejszyły. Teraz auto ma za niskie obroty jest około 800 i czasami tak jest ze, spadają jeszcze bardziej tak gdzieś około 500. Raz są wyższe a raz niższe, dzieje się tak przy rozgrzanym i zimnym silniku. Czasami silnikiem bardzo trzęsie.
Dodam że przewody WN są już stare i planuje w następnym tyg. kupić nowe.

Czy może mi ktoś powiedzieć czy mechanik źle zrobił, bo według mnie tak. I czy ten cyrk z obrotami jest z tym związany, a jeśli nie to co jest tego przyczyną.

Pozdrawiam

: 19 mar 2009, 14:46
autor: WOJTEK26
Na poczatek sprawdx rozrząd czy jest dobrze ustawiony, kat zapłonu do regulacji i sprawdzenie składu spalin.

: 19 mar 2009, 20:29
autor: max1987
A może ktoś mi wytłumaczyć o co chodzi z tym kątem zapłonu i jak to się sprawdza? i czym:-) bo nie mam zielonego pojęcia o co chodzi :oops:
Wiem że i tak sam tego nie zrobię ale chciałbym wiedzieć :mrgreen:

: 19 mar 2009, 22:10
autor: Luis
Generalnie to pojechałbym równo z tym mechanikiem!

mogło się przestawić :roll:

To niech ustawi jak się należy!