dzięki za podpowiedź jutro to sprawdzę jak coś dam znać czy wymiana pomogła...
[ Dodano: 2009-03-22, 14:33 ]
jutro kupie nowy przekaźnik bo wtedy będę mieć pewność czy coś zmieniło czy nie, mam jeszcze jedno pytanie, gdy włączę zapłon słychać że pracuje pompa paliwa, nie powinna ona się po jakimś czasie wyłączyć?? bo słyszę że cały czas pracuje, jest to normalne czy coś jest zepsute i może być przyczyną dużego spalania??
[ Dodano: 2009-03-30, 09:23 ]
przekaźnik nowy, auto dalej nie chodzi tak jak ma, co jeszcze może być przyczyna?? pomocy!!!
:cry:
[ Dodano: 2009-03-31, 15:57 ]
włożyłem przekaźnik od kolegi i wszystko jak narazie ok, widocznie ten nowy bym padnięty, jeżeli będzie się coś w najbliższym czasie działo złego to dam znać, jak narazie dzięki tym którzy napisali o przekaźniku numer 30. pzdr
[ Dodano: 2009-04-01, 00:18 ]
właśnie wróciłem z trasy i niestety znowu to samo, już nie mam sił... jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły dajcie znać... :cry:
[ Dodano: 2009-04-04, 00:39 ]
byłem dzisiaj u kumpla na vag`u i wyskoczyły mi takie błędy:
-czujnik spalania stukowego 1 -G61 / nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia,
-Lambda Sonda -G39 / brak sygnału,
-Czujnik temperatury cieczy chłodzącej -G62 nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY.
czujnik temp. cieczy już zamówiłem, o co może chodzić z sondą?? błąd sugeruje że komputer wogóle jej nie widzi?? jutro wjadę na kanał i zobaczę czy czasem kable się nie urwały, no i ten czujnik spalania stukowego, czym objawiałoby się to że coś z nim nie tak?? pytam o to wszystko bo nie stoję za dobrze z kasa a nie chce wymieniać czegoś co mi nie pomoże a nie wiem na ile ufać komputerowi... :cry:
[ Dodano: 2009-04-06, 09:01 ]
może by tak w końcu ktoś coś doradził??
[ Dodano: 2009-05-02, 17:22 ]
wymieniłem sondę na używana ale orginalną BOSCHa i już jest lepiej, czujnik temperatury okazał się sprawny lecz komputer pokazuje że jest uszkodzony, więc winne są kable albo komputer, w poniedziałek znajomy mechanik mi to sprawdzi i dam znać czy dało to wszystko pozytywny wynik...
[ Dodano: 2009-05-18, 22:02 ]
sonda była jednak zepsuta, kupiłem zamiennik z allegro, wymieniłem i o dziwo czujnik temperatury zaczął działać prawidłowo, więc to sonda musiała być winna jego nieprawidłowej pracy... audija od razu chodzi lepiej, nie dymi, nie czuć już tak paliwa z rury jak to przedtem było, mam nadzieję że teraz trochę pojeżdżę bo od czasu jak ją kupiłem więcej stała u mechanika jak u mnie w garażu
jutro muszę wymienić termostat i zobaczymy co to dalej będzie...
[ Dodano: 2009-08-01, 01:03 ]
heh dawno tutaj nie byłem a od tego czasu troche w mojej audiji pogrzebalem, sprawdzilismy z kumplem cala instalacje, bo caly czas pokazywalo na vagu ze sonda i czujnik temparatury nie dziala a w innej audicy dzialaly bez problemu, niestety nic nie znalezlismy ale jakie zaskoczenie wymianie komputera sterujacego wszystko dziala, wiemienilem tez przeplywomierz z audi o mniejszym a raczej duzo mniejszym przebiegu, oprocz tego nowe swiece, rozdzielacz, kopułka, kable WN i to wszystko razem dalo naprawde duzo, auto juz sie nie dusi, płynnie przyspiesza, no ogolnie ujdzie, ale (ale jednak musi byc) z tlumika czuc spaliny, jak wyciagne bagnet to tez jakby olej smierdzial na benzyne, bylem wczoraj u kumpla sprawdzic stopien sprezania i na wszystkich cylindrach jest powyzej 10, czyli ok, w nastepnej kolejnosci chce sprawdzic czujnik wtryskiwaczy, czy leje caly czas paliwa (aha spalanie tez jest wieksze) i jakie jest cisnienie paliwa na pompie, jezeli ktos ma jakis pomysl co by to moglo byc to prosze pisac, kazda pomoc sie przyda, zapewne nie tylko mnie... PS. moze mi ktos w koncu napisac cos o tym czujniku spalania stukowego?? na vagu wyswietla mi bład, czujnik ten kosztuje chyba ok 250 zl bo pytalem w sklepie a niby niekiedy winne jest cos innego... z gory dziekuje za pomoc