[B4 2.0 ABK+LPG] Problem z odpalaniem na ciepłym silniku.
: 28 mar 2009, 17:12
Witam
Od ponad roku walczę z odpalaniem na ciepłym silniku, odpalenie silnika wygląda jakbym próbował odpalić całkowicie zalany silnik, szczególnie gdy zgaszę go na gazie.Ostatnio zauważyłem że w chwili kiedy silnik "załapie" zapalają się kontrolki na desce i po 2sek gasną.Gaz regulowany był kilkakrotnie zmieniona sonda i reduktor.Zapłon ustawiony idealnie, przekaźnik nr 30 przelutowany, sterownik działa na 100%, niebieski czujnik wymieniony.Przepływomierz też bez problemów.Zauważyłem że przy zimnym silniku łatwiej odpala i jest mocniejszy tzn. łatwiej przyspiesza.Zastanawiam czy dobrze mam podłączone przewody podciśnienia do obudowy filtra powietrza ten od kolektora i od termostatu w obudowie filtra, klapka działa bez problemu kanał też nie jest zapchany.Sam już nie wiem, najgorzej jest kiedy zgaszę silnik n przejeździe, bez dodania gazu nie odpali.
Zastanawiam się jeszcze nad cewką z modułem, zaczęło się to od momentu kiedy "elektryk" wymienił mi w.wym. cewkę ponieważ moja się spaliła na nową fakt że BERU ale czy od ABK to nie jestem pewny.Czy źle dobrana cewka może tak się objawiać?
Od ponad roku walczę z odpalaniem na ciepłym silniku, odpalenie silnika wygląda jakbym próbował odpalić całkowicie zalany silnik, szczególnie gdy zgaszę go na gazie.Ostatnio zauważyłem że w chwili kiedy silnik "załapie" zapalają się kontrolki na desce i po 2sek gasną.Gaz regulowany był kilkakrotnie zmieniona sonda i reduktor.Zapłon ustawiony idealnie, przekaźnik nr 30 przelutowany, sterownik działa na 100%, niebieski czujnik wymieniony.Przepływomierz też bez problemów.Zauważyłem że przy zimnym silniku łatwiej odpala i jest mocniejszy tzn. łatwiej przyspiesza.Zastanawiam czy dobrze mam podłączone przewody podciśnienia do obudowy filtra powietrza ten od kolektora i od termostatu w obudowie filtra, klapka działa bez problemu kanał też nie jest zapchany.Sam już nie wiem, najgorzej jest kiedy zgaszę silnik n przejeździe, bez dodania gazu nie odpali.
Zastanawiam się jeszcze nad cewką z modułem, zaczęło się to od momentu kiedy "elektryk" wymienił mi w.wym. cewkę ponieważ moja się spaliła na nową fakt że BERU ale czy od ABK to nie jestem pewny.Czy źle dobrana cewka może tak się objawiać?