Strona 1 z 1
[ B4 2.0E ABK LPG]wtrysk rozruchowy
: 30 mar 2009, 12:40
autor: karmel
Witam
Mam pytanie czy na wtrysk rozruchowy napiecie przychodzi cały czas? Tzn. czy zimny silnik czy ciepły na przewodach jest 12v??
: 30 mar 2009, 12:46
autor: czester-11
jak sie nie myle to tak , tylko masa sie załancza gdy silnik jest niedogrzany.
: 30 mar 2009, 12:49
autor: karmel
Sprawdziłem napiecie na ciepłym silniku i jest 12v tak nie powinno byc??
: 30 mar 2009, 13:17
autor: czester-11
przeciez mowie jesli sie nie myle to + jest na stałe tylko masa sie zmienia. podłacz zarowke pod kostke na zimnym powinna swiecic , powyzej 50 stopni nie.
: 30 mar 2009, 16:07
autor: krisiun1
Dobra ale co sprawdzić jeśli powyżej 50st będzie świecić?
: 30 mar 2009, 23:21
autor: karmel
U mnie napiecie jest cały czas na wtyczce wtryskiwacza rozruchowego niezależnie od temp. Dodam ze wyminiłem czujnik temp. na nowy, a dodatkowo zmierzyłem rezystancje (218 ohm przy temp płynu ok 90 st C) jest dobry . Proszę o podpowiedż co zrobic z tym zasilaniem wtryskiwacza ??
: 30 mar 2009, 23:43
autor: czester-11
czy ja pisze po rumuńsku ?? Prąd dodatni czyli + jest cały czas. masa (minus ) powinien sie załanczac poprzez czujnik temp. jesli jest zimny to na przewodzie masowym jest masa jesli sie nagrzeje to masy niema.
: 30 mar 2009, 23:58
autor: karmel
Napisze to tak czy jest zimny silnik czy ciepły żarówka sie świeci podłączona pod wtyczkę zasilającą wtryskiwacz .
: 31 mar 2009, 10:42
autor: paskud
Karmel - piszesz zrozumiale. Coś jest nie tak ze sterowaniem. Trzeba kuknąć w schemę.
: 31 mar 2009, 11:33
autor: karmel
Moze spotkał sie ktoś juz z czymś takim . Jakaś podpowiedz co z tym mozna zrobic??
: 31 mar 2009, 14:18
autor: paskud
W domu popatrzę na schemat i odpiszę.
Wchodzi na 16 pin czerwono czarnym przewodem do kompa. Może w samym kompie jest oddzielny element sterujący, np. tranzystor