Strona 1 z 1
[B3 AAD] Problemy z zapaleniem
: 31 mar 2009, 15:16
autor: Pawcio93
Witam mój problem polega na tym że jak jest mało paliwa ok. 2L lub mniej to samochód zaczyna się dusić i gaśnie. Po zatankowaniu go z powrotem nie ma szans żeby odpalił od razu z miejsca tylko trzeba samochód pociągnąć drugim samochodem żeby odpalił. Samochód jeździ wyłącznie na PB 98. Panowie od czego może tak się dziać ?
: 31 mar 2009, 15:22
autor: grze
Pawcio93 pisze:jak jest mało paliwa ok. 2L lub mniej to samochód zaczyna się dusić i gaśnie
zmierz ciśnienie paliwa. całkiem możliwe, że pompa paliwa zaczyna mieć dosyć.
: 31 mar 2009, 15:28
autor: Pawcio93
Mógłbyś napisać jak zmierzyć ciśnienie paliwa bo w tych sprawach jak narazie jestem laikiem
: 31 mar 2009, 16:06
autor: grze
Jeśli chcesz zmierzyć ciśnienie paliwa, to jedź do mechanika i powiedz żeby Ci zmierzył. gdzieś na forum było o tym jakie powinno być prawidłowe ciśnienie.
Poza tym jeżdżąc z prawie pustym bakiem katujesz pompę. Jeśli problem nie występuje gdy jest więcej paliwa w baku, to po prostu nalej więcej i nie dopuszczaj żeby poziom benzyny opadł tak nisko.
Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra paliwa, to może należałoby od tego zacząć - polecam Mann albo Knecht (o tym gdzie on jest i jak go zmienić znajdziesz na forum, bo było wiele razy).
: 31 mar 2009, 16:12
autor: Pawcio93
W najbliższym czasie wybiore sie do mechanika żeby zmierzył, a filtr paliwa mógł nie być wymieniany od nowości bo jak ojciec ma Audi 2 lata to jeszcze nie wymieniał.
: 01 kwie 2009, 19:40
autor: matikemk
Witam,
grze pisze:Jeśli chcesz zmierzyć ciśnienie paliwa, to jedź do mechanika i powiedz żeby Ci zmierzył. gdzieś na forum było o tym jakie powinno być prawidłowe ciśnienie.
Poza tym jeżdżąc z prawie pustym bakiem katujesz pompę. Jeśli problem nie występuje gdy jest więcej paliwa w baku, to po prostu nalej więcej i nie dopuszczaj żeby poziom benzyny opadł tak nisko.
Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra paliwa, to może należałoby od tego zacząć - polecam Mann albo Knecht (o tym gdzie on jest i jak go zmienić znajdziesz na forum, bo było wiele razy).
Tak jak napisał grze sprawdź sobie ciśnienie paliwa, możesz też wymienić filtr... Nie rozumiem dlaczego dopuszczasz do tego żeby było w baku 2l paliwa. Wg mnie to może być już skatowana pompa.
Prawidłowe ustawienie rezerwy paliwa polega na tym, że lejesz do pustego baku 4l paliwa i ustawiasz wskazówkę na pierwszej dużej kresce(czerwonej) wskaźnika poziomu paliwa. Drugą sprawą jest to że jeśli masz mało paliwa i np skręcasz w prawo paliwo odpływa na drugą stroną zbiornika wtedy pompa łapie powietrze zamiast benzyny, a nie powinna tego robić.
Przytoczyłem Ci ustawienie rezerwy, bo może masz źle ustawioną... I radzę zalewaj wcześniej paliwo żeby go było więcej. Mam taki sam silniczek
ale staram się lać jak już zaczyna się rezerwa.
Jeśli okaże się że padła Ci pompa, to z tego co czytałem na forum to nie sprawdzają się te co kosztują ok 100zł.Kup oryginał albo Hans pries(z Hans pries nie miał do czynienia) Ten wtrysk wymaga ciśn 6-6,5bar żeby działać prawidłowo. Ja pompę kupiłem za jakieś 200/300zł miała być BOSCH ale nie ma na niej znaku BOSCH działa bez zarzutu już może rok albo więcej.
Jak coś to pisz, znów się rozgadałem
Pozdrawiam.
: 01 kwie 2009, 23:48
autor: Pawcio93
Może to i źle ustawiona rezerwa muszę sprawdzić. Ale w ciągu 2 lat może stało się to 2 razy nie więcej.