Strona 1 z 1

[80 b3 1.8] Za dużo pali

: 03 kwie 2007, 11:39
autor: pawel-h
Witam, moja audica za duzo mi pali,
przy totalnie spokojnej jezdzie 12,5 l
przy bardziej dynamicznej 15 l
troche to duzo szczegolnie ze benzyna podrozala :)

ktos mi mowil ze tam jest automatyczne ssanie i moze sie wlacza i nie wylacza.
wymienialem filtr powietrza, czyscilem gaznik i nic to nie pomaga
nie wiem co moze byc

prosze o pomoc. :)

: 03 kwie 2007, 11:53
autor: WOJTEK26
A napewno masz ssanie automatyczne bo moze masz ręczne. Jeżeli tak to sprawdx ustawienie przesłony od ssania jeżeli nie otwiera sie do końca to będzie Ci więcej palił i pojedź na regulacje składu mieszanki na analiztorze

: 03 kwie 2007, 12:08
autor: pawel-h
mam automatyczne na bank

: 03 kwie 2007, 13:00
autor: WOJTEK26
To sprawdź czy sie max otwiera po nagrzaniu silnika Jeżeli nie to poluzuj trzy śrubki od podgrzewacza( z jednej strony jest przymocowane cięgło od ssania a z drugiej dochodzą przewody z cieczą) i przekręć cały podgrezwacz aby przesona góra otworzyła sie całkowicie i dodatkowo pojedź na reg składu

: 03 kwie 2007, 19:25
autor: daro26
a moze sonde szlak trafił?

[ Dodano: 2007-04-03, 19:26 ]
sorki pomyliło mi sie to przeciez gaznik :oops:

: 12 kwie 2007, 18:29
autor: pajak16k
jezeli masz automatyczne ssanie to sprawdz czujnik. Jeden jest od temperatury a drugi od ssania . moze ten od ssania sie popsul

: 12 kwie 2007, 19:21
autor: rafi
sprawdz wszystko o czym mowili poprzednicy :arrow:
czujniki, sonde lamda i ustawienie przeslony od ssania
bedziesz wtedy pewny!
jesli ci nagle zaczela wiecej brac paliwa to moze to byc najprawdopodobniej czujnik temp. silnika albo sonda lambda!!!

: 13 kwie 2007, 09:29
autor: WOJTEK26
Przy ssaniu autpmatycznym nie ma czujnika od ssania jest podgrzewane elektrycznie i ciecza

: 13 kwie 2007, 18:19
autor: krychu
Jak mnie pamiec nie myli to w automatycznych ssaniach zawodzily silowniczki podcisnieniowe PULL-DOWN, moze on ci teraz nie wylacza woogole ssania. Moze byc nieszczelny i dawac lewe powietrze dodatkowo.

: 14 kwie 2007, 09:20
autor: Revelation
krychu pisze:Jak mnie pamiec nie myli to w automatycznych ssaniach zawodzily silowniczki podcisnieniowe PULL-DOWN, moze on ci teraz nie wylacza woogole ssania. Moze byc nieszczelny i dawac lewe powietrze dodatkowo.
Ostatnio miałem to samo u siebie. Na początku paliła jak smok a po tyg gaźnik całkowicie zaczoł sie zalewać i byłem zmuszony go regenerować:] żadne regulacje nie pomagały i tylko traciłem na nie pieniądze.

: 15 kwie 2007, 01:54
autor: dziku
sprawdz tez przewod przyspieszenia zaplonu, czesto pekaja i bierze lewe powietrze.

: 16 kwie 2007, 21:48
autor: marko
sprawdź przyspieszacz podsiśnieniowy i odśrodkowy , oraz poziom paliwa w gaźniku , jeżeli pływak się rozszczelnił , to może zalewać gaźnik , jakiego koloru masz świece , czarne , zasyfiałe świadczą o zbyt bogatej mieszance , kakałko jest optymalne , to samo rura wydechowa , jeżeli jest czarna to masz zbyt bogatą mieszanke , kakao - jest ok .

: 20 mar 2012, 20:02
autor: roman26
U mnie chyba sonda szwankuje, (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że teraz pomiar wykonałem prawidłowo?

: 20 mar 2012, 20:14
autor: Pieterb
roman26 pisze:U mnie chyba sonda szwankuje, (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że teraz pomiar wykonałem prawidłowo?
dobrze że napięcie Ci oscyluje bo tak powinno być