[B3 1.9 SD]Sterownik...
: 14 kwie 2009, 21:38
Witam.
Jakiś czas temu (niecały rok) miałem przygodę ze swoją niunią. Otóż pewien "fachman" wziął się za czyszczenie blachy pod akumulatorem i innych pierdół. Kiedy przyszło do odpalenia po tych "zabiegach" auto nie chciało w ogóle kręcić. Pompa paliwa standartowo pracowała, po czym się wyłączała, lecz kręcenia brak. Metodą prób i błędów udało się ustalić, że wspomniany fachowiec zapomniał przymocować spowrotem kabla masowego od silnika. Kiedy już go przymocowaliśmy niestety pompa paliwa przestała działać. Po raz kolejny metodą prób i błędów zrobiliśmy drobne "obejście" komputera. W tym stanie auto jeździ już blisko rok, lecz jak zdążyłem zauważyć ma takie rozwiązanie kilka wad, a mianowicie:
- pompa paliwa po włączeniu zapłonu pracuje cały czas
- problemy ze stabilnością na niskich obrotach
- autko nie kręci się już to 6,5 tys. obrotów tak, jak to było wcześniej
- wzrosło spalanie
Od tego czasu nieprzerwanie poszukuję drugiego sterownika, który pasowałby do mojego motorku, lecz niestety bezskutecznie.
Tutaj fota mojego aktualnego komputerka:
Teraz pytania... Czy istnieje jakiś zamiennik (BOSCHa zapewne) dla tego oto sterownika?
Może ktoś z Was coś takiego posiada?
A może opisane przezemnie problemy wcale nie są spowodowane awarią komputerka (w to raczej nie wierzę).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Bartek
Jakiś czas temu (niecały rok) miałem przygodę ze swoją niunią. Otóż pewien "fachman" wziął się za czyszczenie blachy pod akumulatorem i innych pierdół. Kiedy przyszło do odpalenia po tych "zabiegach" auto nie chciało w ogóle kręcić. Pompa paliwa standartowo pracowała, po czym się wyłączała, lecz kręcenia brak. Metodą prób i błędów udało się ustalić, że wspomniany fachowiec zapomniał przymocować spowrotem kabla masowego od silnika. Kiedy już go przymocowaliśmy niestety pompa paliwa przestała działać. Po raz kolejny metodą prób i błędów zrobiliśmy drobne "obejście" komputera. W tym stanie auto jeździ już blisko rok, lecz jak zdążyłem zauważyć ma takie rozwiązanie kilka wad, a mianowicie:
- pompa paliwa po włączeniu zapłonu pracuje cały czas
- problemy ze stabilnością na niskich obrotach
- autko nie kręci się już to 6,5 tys. obrotów tak, jak to było wcześniej
- wzrosło spalanie
Od tego czasu nieprzerwanie poszukuję drugiego sterownika, który pasowałby do mojego motorku, lecz niestety bezskutecznie.
Tutaj fota mojego aktualnego komputerka:
Teraz pytania... Czy istnieje jakiś zamiennik (BOSCHa zapewne) dla tego oto sterownika?
Może ktoś z Was coś takiego posiada?
A może opisane przezemnie problemy wcale nie są spowodowane awarią komputerka (w to raczej nie wierzę).
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Bartek