Strona 1 z 1
[Coupe B3 2.0 3A]poblem z obrotami!!!
: 03 kwie 2007, 23:02
autor: Jaroo85coupe
hej witam was serdecznie jestem nowy ale mam juz druga audice i musze wam powiedziec ze mam maly prblem z moja cupeja 2.0 8v 115KM ABK bo podczas jazdy gdy zluzuje z biegow to obroty spadna mi do okolo 400 500 i niewie co to moze byc powodem za podpowiedzi z gory dziekuje!!!! ps moje cacko kma rowniez gaz i tak mi sie robi na gazie i na bezynie!!!!!!! :-| :-?
: 03 kwie 2007, 23:07
autor: Motostacja pl
Najprostrzym powodem tego to mogą być źle wyregulowane obroty biegu jałowego. Teraz nie powiem ci dokłądnie jak to jest ale na popmie paliwowej powinna byc jakaś sróbka regulująca obroty biegu jałowego, to znaczy powinna popychać manetke gazu nie pozwalając jej już bardziej sie cofnąć i w ten sposób trzymać stałe obroty. To by było najprostrza sprawa, ale nie jestem pewien czy to jest problemem.
: 03 kwie 2007, 23:09
autor: Organista18
Musisz sprawdzić stabilizator biegu jałowego, przepustnica może przybrudzona, sonda lambda, przepływomierz powietrza. Są to wg. mnie niektóre (być może) przyczyny owych problemów.
Pozdrawiam serdecznie 8-)
: 04 kwie 2007, 07:08
autor: PABLO
A ja byłem wczoraj w gazowni to powiedzieli że trzeba wyczyścić zawór powietrza.
: 04 kwie 2007, 09:17
autor: WOJTEK26
zacznij od wyczyszczenia regulatora wolnych obrotów powinno sie ustatkować a jak sie zatrzymasz to jakie są obroty i czy nie falują lekko
: 05 kwie 2007, 19:39
autor: Jaroo85coupe
Hej wam tak jak wojtek napisal obroty przy po stoju faluja ale trzymaja sie w granicach 1000!!!Czyscilem juz zawor powietrza i to nic nie dalo!!!A to jest najleprze ze jak nie przekrocze 2000 obrotow to obroty nie spadaja tylko powoli opadaja na tysiac!!!
Niewiem co z tym zrobic to nie przeszkadza ale moja audusia musi byc do pieszczona na cacy!!! pozdrawiam was serdecznie!!!
: 07 kwie 2007, 13:56
autor: Kornel
Sprawdź czy nie masz jakiejś dziury w dolocie. Albo właśnie krokowy ci pada. Spróbuj podmienić z innego samochodu krokowca na chwile i zobaczysz czy będzie różnica.
: 10 kwie 2007, 08:40
autor: WOJTEK26
Jak pisze kolego podmień reg obrotów i sprawdź i dokładnie sprawdź ukł dolotowy czy nie ma gdzieś nieszczelności szczególnie zobacz przy klapie przeciwwybuchowej jest tam guma która nie raz spadnie i zaczynaj.ą sie jaja z obrotami