witam mam taki problem mam audice i gdy jest zima mianowicie gdzies do 70 -80 stopni c ma kopyto idzie jak burza nawet z 5 osobami ale gdy tylko temperatura przekroczy 90 stopni czuje dosyć duży spadek mocy (na nie rozgrzanym silniku nawet nie musze dużo przyciskać żeby poszła do przodu) gdy się rozgrzeje żeby poszedł tak samo jak na zimnym silniku musze wcisnąć prawie pedał do podłogi już sam nie wiem co może być mam gaźnik keihin I i z ręcznym ssaniem proszę o pomoc (silnik ne 90 km /66 kw) pozdrawiam
: 05 kwie 2007, 00:28
autor: slowik77
Mam taki sam problem jak kolega Maniac71 tylko ze ja mam audi na wielopunktowym wtrysku 2.0 z 88 roku wiec jest to jeszcze mechaniczny wtrysk. Proszę o pomoc bo mi już ręce opadają.
Pozdrawiam!!!™
: 06 kwie 2007, 21:28
autor: marko
Witam . Mam B3 1.8 NE + LPG . U mnie jest podobnie . Myślę , że jest to spowodowane tym , że przy zimnym silniku do cylindrów dostaje się więcej zimnego paliwa z zimnym powietrzem , co daje większą moc , ale i większe spalanie . Czy tak jest faktycznie nie wiem , może wypowiedziałby się ktoś z większym doświadczeniem . Pozdrawiam !!!
: 06 kwie 2007, 21:54
autor: jarema
Może już czas pozbyć się starego katalizatora
: 06 kwie 2007, 22:50
autor: goldwinger
do kolegi slowik77 sprawdź czujnik temp.
Maniac71 czy ssanie wyłącza się do końca?
: 06 kwie 2007, 23:03
autor: Maniac71
Tak ssanie wyłącza się do końca wczoraj je regulowałem ściągałem cały filtr powietrza dostrzegłem ze mam luźny przewód od głównego podciśnienia który idzie z pompy hamulcowej do kolektora dałem nowe zaciski dziś w sumie jechałem sam i mocy nie brakowało tak jak by poprawa była ale zobaczymy jak wsiądzie więcej osób tam od tego podciśnienia idzie rurka do siłownika podciśnienia zapłonu który steruje kontem wyprzedzenia zapłonu zobaczymy jutro jak cos to można spróbować jeszcze wyregulować zapłon bo jak go ustawiałem to nie wiedziałem ze rurka jest luźna i powietrze z niej ucieka a w tych silnikach bardzo dużą role odgrywają te podciśnienia Pozdrawiam
: 06 kwie 2007, 23:09
autor: goldwinger
ustawienie zapłonu dla NE 18 ± 1° regulator podciśnieniowy podłączony
: 06 kwie 2007, 23:22
autor: Maniac71
no wiem ale to juz zadanie dla mechanika bo nie mam strobo myśle czy nie przeczyscic gaźnika bo cały czas mam jeszcze dziwne skoki obrotów od 950 (prawidłowo dla audi ) do 1100 i nawet dzis te podcisnienia nie zapanowały nad biegiem jałowym