Strona 1 z 1
[B3 1,8 B i G PM] problem z obrotami(2000) !!!!!!!
: 24 kwie 2009, 19:20
autor: piotr647
jak zapale autko chodzi na dobrych obrotach ale po chwili obroty wzrastaja do 2000 i tak zostaja, co mam zrobic aby autko mialo dobre obroty???
ostatnio wymienilem uszczelke pod kolektorem ssacym i wydechowym.
: 25 kwie 2009, 08:15
autor: WOJTEK26
A powiedz takie obroty utrzymuja sie różniez po wcisnięciu ssania :?: Sprawdź czy masz dobrze wyregulowany przyspieszony bieg jałowy i czy wyłacza sie on po nagrzaniu silnika.
!!
: 25 kwie 2009, 08:25
autor: piotr647
na poczatku chodzi wszystko dobrze ale po chwili(chyba jak sie wylaczy ssanie) autko wstakuje na takie obroty i tak zostaje. ja sie nie znam na tyle zebym sprawdziil sobie ssanie i wyregulowac przyspieszony bieg jałowy. napisz mi co mam robic to zrobie ????
: 25 kwie 2009, 08:26
autor: WOJTEK26
A ssanie masz auto czy ręczne :?:
: 25 kwie 2009, 09:26
autor: piotr647
ssanie mam automatyczne.
: 25 kwie 2009, 09:38
autor: WOJTEK26
Sciagnij działu Centrum ksiązke Sam NAprawiam i tam bedziesz miał wszystko ładnie pokazane i opisane co mozesz sam sprawdzic i wyregulowac.
: 25 kwie 2009, 14:07
autor: piotr647
zauważylem dzis ze jak sciagne wezyk z czarnego zbiorniczka co znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym to autko ma dobre obroty na gazie i na benzynie. czy to moze byc przyczyna i do czego sluzy ten zbiorniczek??
: 25 kwie 2009, 16:01
autor: percevalle
Nie jestem pewnien ale to chyba zbiorniczek z weglem aktywnym. A może łapie ci po prostu w ktoryms miejscu lewe powietrze i dlatego takie obroty?
: 25 kwie 2009, 16:16
autor: piotr647
a mam jeszcze takie pytanko czy mozna jezdzic z sciagnietym przewodem od tego zbiorniczka??bo ja nie wiem co jest grane. bo teraz autko ma dobre obroty bo jak zaloze go to obroty są na 2000
: 27 kwie 2009, 08:21
autor: WOJTEK26
Kolego z tego co piszesz to wnioskuje ze nie masz silnika NE tylko raczej PM, zrób dok ladniejsza fotke silnika i tego zbiorniczka.
: 27 kwie 2009, 16:52
autor: piotr647
Pomocy !!!!!! ten 2 przewod co idzie od tego zbiornika idzie pod auto a pozniej chyba do filtra paliwa a nastepnie do baku.i dlaczego sa takie obroty?? jak sciagne przewod wczesniejszy co idzie do zbiorniczka czarnego na zdjeciu to obroty sa ok??moge jezdzic z ciagnietym przewodem??? co mam zrobic zeby autko choodzilo jak sie nalezy.
: 28 kwie 2009, 08:35
autor: WOJTEK26
Kolego masz silnik PM a nie NE popraw profil, z tym zdjetym przewodem możesz jeździc tylko go zaślep ale to dziwne ze z dodatkowym lewym powietrzem jest OK. A powiedz sa jakies inne objawy oprócz wysokich obrotów, np. duże spalanie czy falowanie obrotów. :?:
: 28 kwie 2009, 19:27
autor: piotr647
ja mam normalnie zalozone to mam tylko obroty na 2000. dobra bede jezdzil z sciagnietym. a jak moge przeczyscic zbiornik ten czarny(zbiorniczek z weglem aktywnym)????
: 28 kwie 2009, 20:37
autor: percevalle
Jakto przeczyścić? o ile sie nie myle on jest nierozbieralny. Po co go czyscic? chyba ze z zewnatrz.
: 29 kwie 2009, 08:25
autor: WOJTEK26
Zbiorniczka par paliwa nie rozbierzesz bo jest nierozbieralny.