Strona 1 z 1
[B3 1.8s] Spadające obroty + gasnący silnik przy hamowaniu
: 24 maja 2009, 21:43
autor: KoTeK_Malbork
Mój problem wygląda następująco otóż przy zimnym silniku latają mi obroty od 4 do 12 (samoczynnie latają) tak z dwa razy i gaśnie, jak by tego było mało podczas hamowania gaśnie mi silnik, dodam że to wszystko dzieje się na zimnym na ciepłym chodzi idealnie pomijając fakt że odkąd go mam na wolnych obrotach trzęsie całą budą ale ale nie znalazłem przyczyny.
jak myślicie sonda lambda silnik krokowy czy coś innego powiem wam że co mechanik to inne zdanie.
: 25 maja 2009, 09:51
autor: WOJTEK26
Napisz na poczatek jaki masz silnik i czy posiadasz LPG??
: 25 maja 2009, 20:51
autor: krisPrG
WOJTEK26, silnik to PM i jeśli dobrze pamiętam to kotek nie ma gazu
: 25 maja 2009, 21:26
autor: irecki76
Nie czasami czujnik temperatury , poszukaj o tym bo było na forum tego sporo
: 26 maja 2009, 09:05
autor: WOJTEK26
Na poczatek do sprawdzenia czujnik temp do ECU oraz działanie nastawnika przepustnicy.
: 26 maja 2009, 19:23
autor: KoTeK_Malbork
wszystko tak jak mówi kris i potwierdzam nie mam gazu
: 26 maja 2009, 20:59
autor: krisPrG
hehe a ja dziś rozmawiałem ze znajomym mechaniorem i spytałem się go oto. Powiedział mi że wina może leżeć w czujniku od wtrysku (niebieski 3 lub 4 pinowy, sam nie pamiętał) lub sonda lambda.
: 26 maja 2009, 22:42
autor: Danek
krisPrG pisze:(niebieski 3 lub 4 pinowy, sam nie pamiętał)
Niebieski jest 2 pinowy
: 26 maja 2009, 23:40
autor: krisPrG
Danek, to może poprawisz i powiesz gdzie on się znajduje :?: ja mam ten sam silnik, a jak do tej pory to jest jedyny czujnik, którego ja jeszcze nie wymieniłem, trza być zapobiegawczym
: 27 maja 2009, 08:02
autor: Danek
krisPrG pisze:Danek, to może poprawisz i powiesz gdzie on się znajduje :?:
Leń, tyle razy już było to napisane, że naprawdę trudno nie trafić przy przeglądaniu archiwum
. Niebieski czujnik temperatury jest wkręcony do plastykowego króćca przy głowicy (z prawej trony stojąc przodem do auta) obok drugiego, szarego (ten jest trzypinowy). Zanim go wymienisz sprawdź najpierw jego charakterystykę omomierzem. Dane do pomiarów też były wielokrotnie podawane na forum. Jeśli charakterystyka jest prawidłowa to nie ma sensu go wymieniać.