Strona 1 z 2

[ Audi 80 Coupe 2.0 ] Problem z odpalaniem zimnego silnika

: 28 maja 2009, 18:58
autor: yaro37
Witam. <piwo>
Sprawa wygląda następująco. Gdy odpalam zimny silnik na benzynie to odpala ale nie moze wejsc na obroty. Gdy tylko wcisnę pedał gazu gaśnie. Z gazu odpala ale nie chce odpalać z gazu. Chce troche na benzynie pojezdzic:) Jak jest rozgrzany to spokojnie działa i nie telepie. W czym moze tkwić problem. ?? Z góry dzieki za pomoc:)

Re: [ Audi 80 Coupe 2.0 ] Problem z odpalaniem zimnego silni

: 28 maja 2009, 20:11
autor: aqq_rzb
Co znaczy
yaro37 pisze:
Z gazu odpala ale nie chce odpalać z gazu.
:)

: 28 maja 2009, 21:16
autor: yaro37
To znaczy ze nie chce odpalać silnika na gazie. tylko z benzyny.

Właśnie pojawił sie nowy problem z oznaczeniem mojego silnika. No nie wiem jakie mam oznaczenie!!!:) jest to audi 80 coupe 2.0 silnik z 1990 roku.

: 28 maja 2009, 22:15
autor: misiek440
pewnie 3A albo AAD zobacz czy nie masz z tylu w bagażniku naklejki po lewej stronie

: 29 maja 2009, 13:45
autor: Kornel
Strzału w kolektor nie było :?:

Dawka paliwa, dobrze ustawiona :?:

: 29 maja 2009, 16:06
autor: Massi
Witam mam ten sam problem tylko że ja mam bez LPG. Jak go odpalam zimnego to chodzi jak by działał na 2 garach. Po dodaniu gazu gaśnie i muszę czekać aż złapie temperatury trochę zanim pojadę. I jak jest zimny to bardzo słabo kreci. Czyściłem palec i kopułke, świece, silnik krokowy. I jak jadę to do 2 tys ledwie się zbiera a powyżej ma kopa całkiem ładnego.

: 29 maja 2009, 16:07
autor: misiek440
2.0 chyba nie wychodziły 5-piecio cylindrowe tylko 2.3. wygląda na złą dawkę paliwa

: 29 maja 2009, 16:10
autor: Massi
A jeśli zła dawka to jak to wyregulować?

: 29 maja 2009, 16:50
autor: Florek
misiek440 pisze:2.0 chyba nie wychodziły 5-piecio cylindrowe tylko 2.3. wygląda na złą dawkę paliwa
Jestem szczęśliwym posiadaczem dwulitrowego silnika pięciogarowego.
Oznaczenie PS. Stąd moje pytanko. <ok>

: 29 maja 2009, 17:02
autor: misiek440
Florek, mój błąd. Trzeba sprawdzić cieśninie w układzie paliwowym. A dalej zależy od silnika co tam jest czy jest śrubka do CO2 i czy ktos tam grzebał. Tutaj masz gdzieś podobny problem tyle że z silnikiem ABC. Poczytaj go ;-) jest tam dużo informacji

: 29 maja 2009, 18:38
autor: yaro37
Jesli chodzi o strzał w kolektor to był. świece zmienione przewody też oraz kopułka i palec. i co z tym fantem?

: 29 maja 2009, 20:33
autor: Florek
U mnie było tak samo. Jak "pompujesz nogą" pedał gazu (tak samo, jak przy odpowietrzaniu hamulca) to wchodzi na obroty? Ja wymieniłem filtr paliwa (ten koło tylnego koła), a także wyczyściłem sitko, które znajduje się w śrubie, która przykręca przewód paliwowy do pompy wtryskowej. Pomogło.

: 29 maja 2009, 20:46
autor: yaro37
Wchodzi na obroty ale bardzo powoli. jak juz wejdzie to jest ok na chwile. moze to pomoze.

: 29 maja 2009, 21:09
autor: Florek
[quote="yaro3 jak juz wejdzie to jest ok na chwile. moze to pomoze.[/quote]

Tak tak, pompować trzeba cały czas, żeby nabić obroty.
Ale albo nieuważnie czytam, albo w końcu nie napisałeś, jaki masz motorek 4 czy 5 garów?
Ważne co do mojego następnego przypuszczenia. ;-)

: 29 maja 2009, 21:13
autor: yaro37
4 gary.