Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABT]Dziwny hałas przy przyśpieszaniu.

: 10 kwie 2007, 14:11
autor: msr123
Witam.
Mam B4 ABT rok 93.
Przy mocniejszym przyśpieszaniu (chyba tylko na 1. i 2. biegu - moze na 3 moment jest za niski :roll: ) z samochodu wydobywa sie dziwny dzwiek, jakby taki warkot i czuc troche wibracji. Odczuwam także jakby napęd nie był w tym momencie do końca przeniesiony, bo gdy burczy to samochód nie przyśpiesza tak dynamicznie => a w Audicy być tak nie może 8-)
Wiecie co to może być?
Z góry dzięki za pomoc.

: 11 kwie 2007, 14:22
autor: Darecki3037
na mój gust aj bym podejrzewał kończące się sprzęgło.... nie czuć zapachu spalonego sprzęgła po takim ruszaniu? wibracje mogą być właśnie ze zużytej tarczy sprzęgłowej a nie przyspiesza bo ślizga...

: 11 kwie 2007, 15:06
autor: msr123
Nie czułem nigdy zapachu sprzęgła, poza tym to się dzieje nie tylko przy ruszaniu. Poprostu jak się depnie, tak trochę lepiej :-D
Czy to może być katalizator?

: 11 kwie 2007, 19:34
autor: Darecki3037
a byłeś kolego na komputerze choćby po to żeby sprawdzić układ zapłonowy.... może szkopuł tkwi w złym zapłonie , a nie pali więcej?

: 11 kwie 2007, 20:44
autor: krychu
Witam,

A ten warkot to jak dasz gazu na niskich obrotach,
przypominajacy jakby stukajace zawieszenie,
jezeli tak to gumy od san silnika, maja luzy.

: 12 kwie 2007, 17:37
autor: msr123
Moje odczucie podczas tego dźwięku to tak jakby bardzo delikatnie ślizgały się jakieś zęby. Ale to pewnie nic z tych rzeczy :-P

A wiecie ile mogłoby kosztować takie badanie na komputerze? Ciekawe czy w Łomży mam taką możliwość, musiałbym się popytać.

Jeśli macie jeszcze jakieś pomysły to podawajcie :)

[ Dodano: 2007-04-12, 17:58 ]
Aha, to są dosyć szybkie drgania, raczej to nie jest zawieszenie silnika, chociaż kto wie :roll:

: 12 kwie 2007, 20:00
autor: krychu
na poczatek to zobacz czy nie masz luzu na gumach od san silnika,
silnik 2.0 ABT co prawda mozna podlaczyc go pod komputer cena ok. (50zl), ale niespodziewaj sie ze znajdzie blad, sterowniki w tych silnikach sa bardzo proste i nie sprawdzaja wszystkich ukladow.

: 12 kwie 2007, 21:15
autor: msr123
Gdzie są mniej więcej te sanie, czy trzeba coś odkręcać, żeby je znaleźć, czy wystarczy wejść pod auto :)
Jak powinno wyglądać sprawdzenie luzu? Nie może go być w ogóle, czy jest dopuszczalny jakiś lekki?

Przepraszam, że Was tak zamęczam, ale jak ja zielony jestem :-P

: 13 kwie 2007, 00:20
autor: homer
Badanie VAG kosztuje w granicach 30-70zl zalerzy do majstrow ale musisz znalesc z wejsciem na stare lacze bo takei maja silniczki ABT pozatym nie spodziewaj sie nic lepiej dolozyc na szukanie reczne po koli przez elektryka bo ja dwa razy sie VAG'owalem i nic a fura sie spsula :-/