Strona 1 z 1
[b3]problem z panewkami?
: 06 cze 2009, 15:29
autor: driver01
witam mam b3 i mam problem z panewkami a nie chce tego naprawiac bo mam najechane juz 230 tys km a slyszalem ze pasuje silnik od golfa4?czy wiecie cos na ten temat??
: 06 cze 2009, 15:54
autor: spiczi
masz b3 z silnikiem od b4 :?: bo abk był tylko w b4.
Nawet jeśli pasuje silnik z golfa4, co jest mało prawdopodobne, to oprócz silnika trzeba przełożyć mase innych rzeczy i napewno opłacalne to nie będzie, chyba że masz tego golfa pod domem i troche pojęcia o elektryce i mechanice.
Najtaniej znaleźć taki silnik jak masz teraz w dobrym stanie i wymienić.
: 06 cze 2009, 16:48
autor: driver01
Troszke sie znam na elektryce a konkretnie jestes moze w stanie napisac co jest do przerobki??
: 07 cze 2009, 12:32
autor: kaczaza5
Jak w (prawie) każdym SWAPie mocowanie silnika, jeżeli zostawisz skrzynie od audi to możliwe, że trzeba będzie dorobić kryze, układ wydechowy do przeróbki, wiązka od sterowania silnikiem, ECU, i uwierz że cała masa innych rzeczy...
Bo że silnik od golfa 4 jest plug & play do audi b3 to nie uwierzę. Może chodziło komuś kto Ci tłumaczył o golfa 3 i do niego silnik od golfa 4...
A swoją drogą 230k to nie tak dużo jak na taki wOOOOz :mrgreen:
: 07 cze 2009, 12:40
autor: FranoF1
driver01 pisze:Troszke sie znam na elektryce a konkretnie jestes moze w stanie napisac co jest do przerobki??
Za to o mechanice niemasz pojęcia.
: 07 cze 2009, 12:52
autor: Motostacja pl
driver01 pisze:bo mam najechane juz 230 tys km
Jeśli przebieg jest ori to silnik powinien dopiero się docierać
Więc albo przebieg nie jest ori, albo ktoś nieźle go katował a zamiast dobrego oleju jeździł na wodzie.
: 07 cze 2009, 14:07
autor: luk_OP_Q89
Upewnij się że to na 100% panewka/ki poleciała,czasem przez błędną diagnoze można się niezle wpakować.A przebieg?230tyś...w tych autach(trwałych i dojrzałych
)przebieg w 1 na 10 jest prawdziwy.
P.S.Ostatno głowiliśmy się we dwóch magików
bo mechanik twierdził że panewka leży w Bmw e32 4.0 V8 286km , nie trzymał ciśnienia oleju na wolnych obrotach itp.Okazało się że w niewymiennej żeliwnej obudowie filtra oleju jest zatopiny zawór który nie trzymał oleju.Wymiana obudowy 150zł za używke i po sprawie.A pan mechanik specjalista zaczynał od sugestii by wymienić pompe oleju a jak nie pomoże to silnik :lol: