[B4 2.0 ABK] Wymiana paska rozrządu
: 09 cze 2009, 21:42
Witam wszystkich.
Mam pytanie dotyczące wymiany paska rozrządu w silniku ABK. Mianowicie po odkręceniu nakrętek na kole pasowym od sprężarki klimatyzacji, pojawiają się 4 śruby imbusowe oraz jedna wewnętrzna duża śruba "gwiazdkowa" o gabarycie mniej więcej klucza 19.
I tu pytanie czy aby zdemontować osłonę, a co za tym idzie pasek rozrządu należy odkręcić 4 śruby imbusowe czy tą jedną dużą po środku?
Według mnie to chyba te cztery, ale wolę się upewnić, bo jedna ze śrubek jest poomykana i nie ma szans jej odkręcić, więc może to jednak nie te trzeba odkręcić.Jeśli to jednak te 4 to sytuacja jest beznadziejna.
Pozdrawiam.
Mam pytanie dotyczące wymiany paska rozrządu w silniku ABK. Mianowicie po odkręceniu nakrętek na kole pasowym od sprężarki klimatyzacji, pojawiają się 4 śruby imbusowe oraz jedna wewnętrzna duża śruba "gwiazdkowa" o gabarycie mniej więcej klucza 19.
I tu pytanie czy aby zdemontować osłonę, a co za tym idzie pasek rozrządu należy odkręcić 4 śruby imbusowe czy tą jedną dużą po środku?
Według mnie to chyba te cztery, ale wolę się upewnić, bo jedna ze śrubek jest poomykana i nie ma szans jej odkręcić, więc może to jednak nie te trzeba odkręcić.Jeśli to jednak te 4 to sytuacja jest beznadziejna.
Pozdrawiam.