Strona 1 z 1

[80 1,8s B+G 90KM] Problem ze strzałami

: 23 cze 2009, 22:49
autor: marek25aa2
Witam!

Od wczoraj mam problem ze swoim skarbem,wygląda to tak:
Jak mam zmienie bieg np z 1 na 2 i mam obroty w granicach 1000-2000 to samochod szarpie i potrafi strzelic przez filtr powietrza,poprostu dzieje sie to gdy sa niskie obrotyi przycisne wiecej gazu. Ale wczesnij wogole tego nie mialem :-( nie wiem czego to moze byc wina na pierwszy rzut oka nic nie widac. Jutro jeszcze sprawdze czy to tylko na gazie czy na benzynie tez i jak ustawiony jest zaplon chociarz mowie dzieje sie to od 2 dni .
Pozdrawiam i czekam na jakies uwagi

PS.Dodam ze jest to zwykły gaznik

: 23 cze 2009, 23:05
autor: misiek440
do sprawdzania.
-Instalacja WN - ostatnie dni pada i może to być wina kabli kopułki palca świec (stawiam na kable)
-Kąt zapłonu
-Może być też zła dawka PG
-No i sprawdź odrazu filtr powietrza czy nie jest zapchany (robi się bogata dawka)

PS benzyna nie strzela raczej w filter

: 24 cze 2009, 09:17
autor: marek25aa2
Witam!

Na razie sprawdziłem i na benzynie nie strzela wogóle,wiec będę sprawdzał dzisiaj dalej.Będę pisał jeśli coś ustalę.

: 24 cze 2009, 11:16
autor: Easyrider
Skoro na benzynie nie strzela w ogóle, to zapewne wina leży po stronie instalacji LPG.

A strzały są na pewno przez filtr powietrza?
A nie w tłumik?

Czy wolne obroty na LPG są stabilne?
Czy auto normalnie się na LPG rozpędza (ma moc)?

Moim zdaniem to wina złego składu mieszanki. Przyczyną może być uszkodzony parownik (np. pęknięta membrana). Można to łatwo sprawdzić (ostrożnie) otwierając go.

: 24 cze 2009, 16:57
autor: marek25aa2
Sprawdziłem i na pewno strzały są w filtr powietrza. wolne obroty na LPG falują na benzynie oczywiście dobrze.A z membrana to dzisiaj sprawdzę. Ale to możliwe żeby się tak stało z dnia na dzień ??

: 25 cze 2009, 21:34
autor: kardi21
Wina może leżeć po stronie kopułki,przwodów bo instalacja lpg jest trochę bardziej czuła na "przejeżdżone" przewody. to na początek bym sprawdził.

: 25 cze 2009, 22:12
autor: Marcin19l
maiłem to samo co u ciebie i wina były kable WN
Pluń na nie wodą z buzi wieczorem i zobaczysz czy iskry skakają....

: 25 cze 2009, 23:27
autor: czerwcu
Ja bym stawiał na zapłon, u mnie jak mechanik ustawiał , zanim wszystko ładnie cykało to przy za wczesnym zapłonie strzelał w gaźnik. Dziwne tylko to że tak z dnia na dzień u Ciebie.

: 26 cze 2009, 00:10
autor: Hawker
również przychylam się do zapłonu. Bo jak kable miałem walniete (w nocy fajerwerki pod maska) to silnik przerywał ale nie pierdział.

: 26 cze 2009, 10:27
autor: ivaszko
Ile masz przejechane na świecach? Jak więcej niż10 tyś to je wymień i przy okazji zobacz filtr powietrza czy nie jest zasyfiały.

: 26 cze 2009, 11:32
autor: serial28
Wydaje mi sie że wina leży po stronie parownika.Napisz ile jest przejechane na tym parowniku i kiedy była regulowana instalacja lpg. wygląda to na złą dawke. Cały układ WN też bym sprawdził bo to jest najczęstsza wina strzałów!

Duży problem z wybychami

: 08 lip 2009, 19:39
autor: kriss1988
Witam!
Mam taki sam problem ale mi jeszcze do tego tak strzela, że zatrzaskuje mi się taka okrągła metalowa zapadka u góry na obudowie filtra na co zachodzi ta guma. I dopóki tego nie wyciągnę to samochód nie zapali. To się stało już wcześniej że mi tak wybuchło na środku drogi musiałem go holować, teraz się robi coraz częściej.
Wymieniłem filtr, świece i przewodu i jest to samo nie wiem co mam robić od czego zacząć.
Pomocy!

: 09 lip 2009, 23:32
autor: yankes2.8
Nie stawiałbym tu na parownik. Na wybuchy nie ma on większego wpływu a raczej na skład mieszanki. Przecież mieszankę żeby wybuchła trzeba czymś zapalić więc stawiam na przewody WN.

: 10 lip 2009, 14:29
autor: djandres
ja obstawiam na zle ustawiony zaplon , moze pasek rozrzadu ci przeskoczyl i spala twoja audi benzyne badz gaz nie w tym momencie co powinna

Dalej ten sam problem

: 10 lip 2009, 20:50
autor: kriss1988
Witam!
Z tym rozrządem to może być problem bo sam robiłem ale założyłem go chyba dobrze bo na mocy nic nie stracił a jak by był przestawiony to by nie miał siły ruszyć tak miałem przy oplu astrze 1,7TD.
Moim zdaniem to TA Cała Kopułka i tam może coś być przepalonego.
Tylko nie wiem czy jak to kupie to sam zdołam założyć. Ale chyba tam nie ma nic bardzo trudnego przecież to stary silnik 2,0.
A i to tylko na Gazie bo na benzynie jako tako chodzi ale obroty skakają od 1000-2000 cały czas.

[ Dodano: 2009-07-18, 17:05 ]
Pomocy!!!!
Dzisiaj kupiłem nową Kopułkę i Palec i po założeniu samochód za nic na świecie nie chce zapalić. Założyłem od nowa stare i pali za pierwszym ale i tak nadal są WYBUCHY !!!
Pomocy nie wiem co robić!!!!

[ Dodano: 2009-10-03, 09:22 ]
Witam!
Zrobiłem autko, a wszystko zależało od Aparatu Zapłonowego, wymieniłem na inny i wszystko gra!!!