Strona 1 z 1

[B4 ABT 90KM] Gaśnie jak zimny

: 28 cze 2009, 19:23
autor: wojart
Audi 80 ABT 90KM 1994r
Witam.
Mój problem jest nastepujący: zapala rano od kopa(bez dodawania gazu), po upływie 30sek pięknej pracy zaczyna się krztusić i zgasnie, po nastepnym uruchomieniu tez bezproblemowym i 30sekundowej pracy podobny objaw czyli zakrztusi się i zgaśnie.
Wymienilem przewody WN, świece.palec rozdzielacza, kopułke i niebieski czujnik.
Dodam jeszcze że ciepły podpięty pod komputer nie wykazał zadnych błedów.
Bardzo proszę jeśli to możliwe o poradę.
Forum sprawdziłem już w tym temacie
Dziekuje z góry za pomoc

Nazywaj poprawnie tematy.

: 28 cze 2009, 20:27
autor: pajak16k
kolego sprawdz czujnik polozenia przepustnicy(TPS) znajduje sie kolo silniczka krokowego

: 29 cze 2009, 16:46
autor: wojart
Dziękuję kolego za podpowiedż.
Sprawdzę.

: 30 cze 2009, 21:09
autor: pajak16k
jak by się okazało że to TPS to kolega LeeOne ma na sprzedaż za rozsądną cenę.

: 01 lip 2009, 01:45
autor: Danek
Czy w czasie tych 30s spaliny czasem nie są bardzo ciemne? Nie kopci Ci za mocno? Jeśli nie kopci, a TPS będzie ok. (podejrzewam, że tak) to na Twoim miejscu sprawdziłbym ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku.

: 01 lip 2009, 20:59
autor: wojart
Witam.
Pozdrawiam Danek.
W czasie tych 30sek. pracuje normalnie bez nadmiernego kopcenia.
Podpięty do komputera ciepły nie wykazal żadnych błędów, mechanik stwierdził ze nie ma tu co szukac po na ciepłym silniku jest wszystko ok. Sprawdal tez czy gdzieś lewego powietrza nie łapie ale wszystko było ok.
Dziś po uruchomieniu trzymalem go troche na takich średnich obrotach (w mojej wersji nie ma obrotomierza tylko zegar) to obroty falowały.
Z gory dziekuję za możliwe podpowiedzi.
Pozdrawiam wszystkich eorumowiczów.

[ Dodano: 2009-08-24, 19:49 ]
Zmieniłem silniczek krokowy, cały monowtrysk z potecjometrem i nadal objawy takie same czyli jak zimny gaśnie.
Pomocy!!!