Strona 1 z 1
[ B3 1.8 JN] Gdzie jest regulator cisnienia paliwa .
: 07 lip 2009, 18:58
autor: arkadia
Witam wszystkich , nadal szukam powodu dla czego moje Audi nie chce rowno pracowac . cCzy moze mi ktos powiedziec gdzie sie znajduje regulator cisnienia paliwa ? Ja zmienilem to cos co sie znajduje na filtrze powietrza po lewej stronie, bo myslalem ze to wlasnie jest ten regulator, ale zauwarzylem ze przy pompce paliwa tez jest cos podobnego do tego co jest na filtrze powietrza , ( nie mam na mysli filtra paliwa ) .Prosil bym o jakies podpowiedzi , poniewaz mam na 100 % zaduza dawke paliwa bo kopci mi na czarno i nie rowno chodzi , problem opisywalem wczesniej . Pozdrawiam .
: 07 lip 2009, 22:19
autor: tokarka606
Witam.
Regulator ciśnienia jest przy rozdielaczu (śruba łeb 16mm)jak to wykręcisz to jest tam taka iglica ze spręzyną ,ciśnienie możesz wyregulować podkładkami.Inna sprawa jeżeli zimny dobrze ci odpala i po paru minutach jak zaczyna łapać temperature zaczyna nierówno pracować bo wtedy jest to wina zaworu rozgrzewania silnika.Mówimy o wtrysku mechanicznym.
Pozdro
: 07 lip 2009, 22:35
autor: arkadia
Witam , dzieki za podpowiedz , ale ten samochod zimny czy goracy pali tak samo czyli zapalic zapali bez problemu ale chodzi jak ruski czolg ,czarne dymy z tylu i nierowne obroty , rozdzielacz zmieniony ! Niewiem czy jest ses zmniejszac mu dawke paliwa poniewaz jest juz drugi rozdzielacz zalozony i nic nie pomogla ta operacja .Chodzi tak samo , czyli beznadziejnie
Moze masz jeszcze jakies pomysly ? Pozdrawiam
: 07 lip 2009, 22:40
autor: tokarka606
Wyciągnij wtrysk ,uruchom silnik i zobacz jak rozpyla.Za małe ciśnienie to będzie ci lał.
A czy na poprzednim rozdzielaczu zmieniałeś dawkę?
: 07 lip 2009, 22:50
autor: arkadia
Na poprzednim rozdzielaczu nic nie zmienialem, wtryski zmienialem , mialem je na wierzchu ,tylko ze nie wiem jak one maja pylic ,bu u mnie paliwo zasuwa jak cholera wszystkie pyla tak samo , tylko wydaje mi sie ze tego paliwa leci zaduzo .Co jest odpowiedzialne za dawke paliwa ? Ma cos wspolnego z tym sonda lambda ? odpinalem od niej wtyczke i niebylo roznicy .
: 07 lip 2009, 23:24
autor: tokarka606
W tym miejscu pod gumową zaślepka znajduje się śruba regulacyjna na imbus 3 ,Którą zmieniasz położenie tłoczka rozdzielacza względem płytki przepływomierza a co za tym idzie stosunek powietrza do paliwa.Najlepiej zapamiętaj położenie przed regulacją żebyś sobie nie rozregulował za bardzo.
http://img182.imageshack.us/i/jnr.jpg/
: 07 lip 2009, 23:33
autor: arkadia
Taki mialem wlasnie plan na jutro , sprubuje jakos zmniejszyc ta dawke paliwa , moze mi sie uda , tylko zastanawia mnie to dlaczego na drugim juz rozdzielaczu dawka jest tez zaduza ?
: 07 lip 2009, 23:38
autor: tokarka606
Tak jak pisałem jest jeszcze zawór rozgrzewania silnika(taka kostka na bloku),wtedy auto powinno palić na zimnym silniku rano na dotyk i chociaż przez chwile dobrze chodzić.
: 07 lip 2009, 23:48
autor: arkadia
Dzieki za informacje ,jutro postaram sie to sprawdzic , jak cos znajde dam znac .Pozdro .