[80 B4 2.0 ABK] problem z obrotami biegu jałowego
: 20 sie 2009, 22:01
Witam.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze tematy tego typu były wielokrotnie poruszane, jednak ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż sprawa wygląda następująco. Autko posiadam od jakiegoś roku czasu i zawsze moje wolne obroty to było 1000 obr/min. Wiem ze to troszkę za dużo (jeśli się nie mylę to ma być 900 ± 50 obr/min) ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Niestety jakiś czas temu musiałem zostawić samochód u mechanika bo niestety padła mi pompa olejowa. Wszystko zostało ładnie naprawione jednak teraz mam problem właśnie z obrotami. Nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny mam prawie zawsze 1100 obr/min, a to już dużo za dużo. Czasami jak chwilkę pochodzi to spadają do 1000 obr/min jednak po lekkim przy-gazowaniu znów jest 1100 obr/min. Przejrzałem wszystkie węże i wydaje mi się ze są całe a wiec nie ciągnie jakiegoś lewego powietrza, a teraz chyba zabiorę się za sprawdzenie korkowca ale nie wiem czy to coś pomoże.
Proszę o jakieś sugestie w tym temacie.
Pozdrawiam i dzięki.
Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze tematy tego typu były wielokrotnie poruszane, jednak ja nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Otóż sprawa wygląda następująco. Autko posiadam od jakiegoś roku czasu i zawsze moje wolne obroty to było 1000 obr/min. Wiem ze to troszkę za dużo (jeśli się nie mylę to ma być 900 ± 50 obr/min) ale jakoś mi to nie przeszkadzało. Niestety jakiś czas temu musiałem zostawić samochód u mechanika bo niestety padła mi pompa olejowa. Wszystko zostało ładnie naprawione jednak teraz mam problem właśnie z obrotami. Nieważne czy silnik jest ciepły czy zimny mam prawie zawsze 1100 obr/min, a to już dużo za dużo. Czasami jak chwilkę pochodzi to spadają do 1000 obr/min jednak po lekkim przy-gazowaniu znów jest 1100 obr/min. Przejrzałem wszystkie węże i wydaje mi się ze są całe a wiec nie ciągnie jakiegoś lewego powietrza, a teraz chyba zabiorę się za sprawdzenie korkowca ale nie wiem czy to coś pomoże.
Proszę o jakieś sugestie w tym temacie.
Pozdrawiam i dzięki.