Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK] termostat

: 19 kwie 2007, 21:27
autor: wilu8
Mam takie pytanie ile termostat powinien mieć uszczelek i gdzie powinny być ?
I czy po zdjeciu węza z krocca z sierodka może kapac płyn cały czas tak samo kap kap ?

: 19 kwie 2007, 23:19
autor: Motostacja pl
U mnie jest tylko jedna uszczelka, zakładana na ten większy pierścien (nie wiem jak to dokładnie nazwać).

: 20 kwie 2007, 00:35
autor: Doc
jeden oring mialem w komplecie jak zmienialem termostat w ABK

: 20 kwie 2007, 07:46
autor: czarekj
Do pudełka producenci wrzucaja nawet dwa, ale wykorzystuje sie tylko jeden oring.

: 20 kwie 2007, 09:14
autor: wilu8
ok a co z tym kapaniem czy tak ma być czy znaczy że to gdzieś puszcza ten oring bo termostat jest zamkniety ?

: 20 kwie 2007, 10:58
autor: IC69
Jak kupiłem nowy termostat, to w opakowaniu było kilka uszczelek

W kołnieżu mojego starego termostatu jest otworek, w nim znajduje się taki lużny nit który spełnia rolę zaworka.Słyszałem że to zapobiega zapowietrzeniu się układu chłodzącego.Może w Twoim też to jest i stąd to kapanie.

: 20 kwie 2007, 17:31
autor: wilu8
a możliwe niestety już tego nie sprawdze bo go wczoraj założylem ale obejże stary ;-)

: 21 kwie 2007, 11:11
autor: OREŁ
A może to kapanie spowodowane jest rozdarciem tej uszczelki przy założeniu - ja tak miałem i lipa trzeba było rozbierac odnowa:(

: 21 kwie 2007, 16:39
autor: wilu8
tak samo było na starym termostacie a oring byl cały, prawdopodobnie taka jest konstrukcja tej czesci że ma tak być