andi77 pisze:Mete pisze:Płynu zalałem tyle ile mówił mi mechanik. Mniej niż poziom minimum.
Może źle usłyszałeś... może mówił ,,mniej niż maximum".
Uzupełnij poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego tak, aby na zimnym silniku poziom wskazywał max. Jak silnik się rozgrzeje poziom wzrośnie lekko ponad max.
Koledzy dobrze radzą, zmień mechanika.
Dobrze, że do zbiorniczka wyrównawczego płynu hamulcowego nie wlał Ci poniżej min.
Człowieka u którego byłeś mechanikiem bym nie nazwał tylko osobą, która nie zna podstaw.
[ Dodano: 2013-02-12, 16:51 ]
Kokolino pisze:Ten czujnik jest od poziomu płynu chłodniczego. Możesz podłączyć nic się nie stanie tylko nie wiem dokładnie czy będzie działało wskazanie a konkretnie kontrolka od niskiego poziomu płynu. Pozdrawiam
Jeśli wcześniej miałeś odłączoną kostkę od czujnika i po uzupełnieniu zbiorniczka płynu chłodzącego płynem do stanu max nie migała kontrolka na mini checku podczas jazdy, to możesz go nie podłączać.
Czujnik ten służy do poinformowania kierowcy o niskim stanie płynu w zbiorniczku, a tym samym awarii układu.
Po podłączeniu czujnika i uruchomieniu samochodu kontrolka powinna zgasnąć. Jeśli będzie się zapalać podczas jazdy, a w zbiorniczku będzie płyn chłodniczy to jest uszkodzony.
Ja podłączyłbym go, ale przed tą operacją sprawdź, czy przy braku płynu w zbiorniczku i uruchomieniu samochodu kontrolka będzie migać(czujnik sprawny).