Strona 1 z 2
					
				[B4 ABK] poranny problem z silnikiem
				: 23 wrz 2009, 18:56
				autor: meir
				Witam mam taki problem gdy rano ide do garażu i odpalam auto to dzieje sie dziwna rzecz mianowicie pali od ręki lekko dodaje mu gazu i jak obroty spadną to zamiast sie zatrzymać to silnik gaśnie ( trochę nim jeszcze potrzepie tak jak by paliwa nie miał albo cos ) gdy znowu go odpale ( znowu od ręki zapala ) to obroty po 2/3 sekundach lekkiego trzymania go na obrotach obroty schodzą do normalnej wartości i już nie gaśnie ;/ dodam że dzieiej sie to tylko na zimnym silniku. Dodam że regulator wolnych obrotów wyczyszczony, przepławka też, filtr paliwa i powietrza nowy, świece nowe, przewody nowe, kopułka i palec w igła stanie wyczyszczone, regulator ciśnienia paliwa nowy, na kompie nie ma żadnych błędów ( szary czujnik przy głowicy wymieniony ) czasami dzieje sie to jak auto postoi z 8 godziny pod pracą nie ruszane to objawy są identyczne
czekam na pomoc 

 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 19:34
				autor: Hołowczyc20
				A niebieski czujnik wymieniałeś lub sprawdzałeś  :?:  :?:  :?:  :?:  bo wygląda to tak jakby nie miał ssania 

 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 19:44
				autor: krisiun1
				Tak jak napisał Hołowczyc20 sprawdź niebieski dwupinowy czujnik, szary czujnik podaję temp. na wskaźnik i nie ma wpływu na zachowanie silnika.
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 19:48
				autor: sagem
				Dokładnie tak jak napisali Panowie na górze, niebieski czujnik odpowiada za ssanie, jeżeli nie jest sprawny to normalne, że auto może Ci gasnąć dopóki nie nabierze odpowiedniej temperatury silnik. U mnie był podobny problem, tyle że do czasu nagrzania sie silnika nie równo chodził, ale nie gasł.
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 20:40
				autor: meir
				jak sprawdzić ten czujnik i w razie czego ile on kosztuje ??
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 20:42
				autor: sagem
				Rano jak będziesz odpalał, najpierw  wyjmij ten czujnik i zwyczajnie odpal auto, jeżeli zachowa się tak samo to znaczy że na 100% jest do wymiany. Cena powinna oscylować się w granicach od 25 do 50zł.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 21:00
				autor: meir
				ok tak zrobie
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2009, 22:32
				autor: Hołowczyc20
				
			 
			
					
				
				: 24 wrz 2009, 08:41
				autor: WOJTEK26
				
Kolego to nie w tym silniku pomyliło Ci sie z ABT. 

 
			
					
				
				: 25 wrz 2009, 22:45
				autor: Mario26
				90%czujnik i kosztuje jakies 25zł oczywiscie poza serwisem
			 
			
					
				
				: 25 wrz 2009, 22:50
				autor: grze
				Mario26 pisze:90%czujnik i kosztuje jakies 25zł oczywiscie poza serwisem
mówisz o ori niebieskim czujniku czy o zamienniku? ja kupowałem ori do swojego ABT i kosztował w ASO niecałe 55 zł
 
			
					
				
				: 26 wrz 2009, 00:04
				autor: krisiun1
				Numer czujnika to: 025 906 041 A.Nie chcąc reklamować sklepów internetowych powiem tylko tyle że jeśli wkleisz ten numer w jednym z tych sklepów dowiesz się ile zapłacisz za no name a ile za tzw. części na pierwszy montaż, czyli jak najbardziej zbliżone do oryginału.
			 
			
					
				
				: 26 wrz 2009, 08:43
				autor: WOJTEK26
				Najbliższa charakterystyke do oryginału maja czujniki EPS-a ale cena jest nie wiele nizsza niz ori wiec decyzja nalezy do Ciebie
			 
			
					
				
				: 06 paź 2009, 19:54
				autor: meir
				ok czujnik wymieniony kupiłem EPS i niestety nie pomogło ;/ zauważyłem jeszcze ze obroty po wciśnięciu sprzęgła spadają do 400 i podnoszą sie do 800 i spoją to raz 2 czasami auto zgaśnie podrostu obroty się zatrzymują ;/ regulator wyczyszczony przepływa też więc w czym problem 

 może to być spowodowane przekaźnikiem nr 30 sławnym ??
 
			
					
				
				: 07 paź 2009, 10:10
				autor: WOJTEK26
				Sprawdź czy wtryskiwacz rozruchowy podaje paliwo oraz sprawdź kabelki przy wtyczce pod gumowa osłoną, czesto tam przerywa sie kabelek.