Strona 1 z 2

[80 b3 1.8 SF]Problem z przyspieszeniem

: 22 gru 2006, 16:42
autor: mrx1983
Witam!
Mam problem z moim audi 80 b3 1988 rok na jakims japonskim gazniku podobno 88 KM,oznaczenie silnika SF.
Na gazie jak jezdze to zasuwa jak wsciekly i nie ma problemow,natomiast na benzynie jak zaczynam przyspieszac to przy okolo 3000 obrotow zaczyna sie dlawic ,przekroczy jakies 4500 obrotow,i jest w miare ok.
Co jest nie tak,pomocy!!!!!! :roll:

: 23 gru 2006, 12:47
autor: szogun0
Ten gaźnik to KEIHIN.
Pewnie dysze już rozregulowane.
Potrzebna regulacja gaźnika.

: 23 gru 2006, 14:13
autor: mrx1983
a ktory to keihin??bo wiem ze jest ich kilka
moze to byc wina pompy paliwa??

: 23 gru 2006, 19:27
autor: Oofol
Pompa raczej nie... Jak by to była ona to prędzej by paliwo nie dochodziło niż by się dławił (zalewał)...

: 24 gru 2006, 01:12
autor: szant
100% dławi sie od tego ze ma zwezke zastosowana mixerem zdejmij go i wtedy zobacz mam ten sam silnik i mialem to samo

: 24 gru 2006, 01:14
autor: mrx1983
stawiam chyba na gaznik bo ostatnio przelal sie :(
moze plywak stanal albo jakas dysza zatkana :(
bede rzezbil :)
dzieki za pomoc

: 24 gru 2006, 01:24
autor: szant
ja ci mowie ze to bedzie zwezka mam taki sam motor i mialem to samo co ty zdejmij pierw mixer a jak nie to rob co chcesz jestem mechanikiem i sf to znam na pamiec
chyba ze wczesniej bylo dobrze

: 24 gru 2006, 01:30
autor: mrx1983
nie kumam tylko o jaka zwezke ci chodzi??
zanam cala ta instalacje tylko nie jestem mechanem i nie mam tak bogatego slownictwa,niektore terminy nic mi nie mowia :D
dziekuwa za pomoc

: 24 gru 2006, 01:41
autor: szant
mixer robi zwezke znaczy to ze jak masz dolot do gaznika 50mm to jak masz zalozony mixer to masz 30mm i przez to dostaje zamalo powietrza i go dlawi. a i powiem ci ze ten silnik jest najlepszy ze wszystkich 1.8s niby niektóre maja po 90 ps ale nie mam takiego przyspieszenia jak sf

: 24 gru 2006, 14:47
autor: mrx1983
dzieki wielkie za info,moze masz racje :)
gadalem z bardzo dobrym gazownkiem i powiedzial mi ze jak zaloze jeszcze wezszy ten mikser to spadnie mi spalani i troche moc wzrosnie :D co o tym myslisz??
wogole ten moj samochodzik jest nietypowy bo to golas ze skrzynia czterobiegowa :D
ma dosc dlugie biegi przez to ladnie sie nim zasuwa :D
kumpel w golfie w dieslu jak sie scigalismy zapial trzy biegi,wzrzucal czwarty przy 100 km?h a ja dopiero czworke :D

[ Dodano: 2006-12-24, 14:48 ]
sor
mrx1983 pisze:ja dopiero czworke :D
pomylka,a ja dopiero trojke :-D

problem zprzyspieszaniem

: 04 sty 2007, 00:02
autor: Łysy
jestem posiadaczem [80 B3 1.8 NE] mam podobny problem przy max. wciśniętym gazie na czwartym biegu dochodzi do 3 tyś i 'kuca' odpuszczenie gazu na około 3/4 położenia i o.k na lpg bez problemu. być może jest to problem z małą ilością wtryskiwanego paliwa w drugiej części gażnika sprawdziłem to przy max. otwartej przepustnicy wtryskuje paliwo ale wydaje misieże za mało mębrana odpowiadająca za sterowanie cięgnem dodatkowego wtrysku jest o.k odniosłem wrażenie że jest słabe podciśnienie wytwarzane w gażniku bo ta dżwignia dość wolnosięporusza. Dlatego sprubowałem metody usta-usta iwytworzyłem podciśnienie wtedy ta dawka była większa i czas reakcji szybszy co otym muślicie?mam auto od około 2 miesięcy i niewiem cz nie zamienił ktoś tych podciśnień? chociaż wszystko wizualnie wydaje się o.k. Czekam na wasze pomysły.

: 05 sty 2007, 19:07
autor: seba
Witam. SZANT dobrze mówi to mixer jest za wąski i dostaje za mało powietrza a za duzo paliwa i "kuca" mimo ze ja mam 2.0 ale mam to samo i na benzynie jerzdze do 3000obr/min, mozesz na specjalne zamówienie kupić mixer o pzelocie 50mm. z dwoma dolotami gazu a nie z jednym ale to kosztuje chyba ok..... 300zł

: 19 sty 2007, 03:18
autor: ScaniaDriver
Nie wiem czy sobie poradziles z tym problemem ale w twoim gazniku sa dwie przepustnice druga przepustnica jest otwierana taka dzwigienka ktora jest na plastikowym zatrzasku i one najczesciej sie wyrabiaja i jak ta dzwigienka ci spadnie od drugiej przepustnicy to auto nie bedzie ci chcialo jechac powyzej 3200obrotow bo przy tych obrotach sie otwiera druga komora w gazniku i podejrzewam ze to jest twoja cala przyczyna spadku mocy pozdrawiam

: 19 sty 2007, 15:08
autor: mrx1983
ScaniaDriver pisze:Nie wiem czy sobie poradziles z tym problemem ale w twoim gazniku sa dwie przepustnice druga przepustnica jest otwierana taka dzwigienka ktora jest na plastikowym zatrzasku i one najczesciej sie wyrabiaja i jak ta dzwigienka ci spadnie od drugiej przepustnicy to auto nie bedzie ci chcialo jechac powyzej 3200obrotow bo przy tych obrotach sie otwiera druga komora w gazniku i podejrzewam ze to jest twoja cala przyczyna spadku mocy pozdrawiam
dzieki zajrze :-)

: 21 sty 2007, 11:47
autor: ScaniaDriver
i jak tam z twoim audikiem ??