Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABK 92 r]lejące wtryski

: 06 paź 2009, 21:10
autor: zakochany11
Witam wszystkich klubowiczów , mam duży problem z moim autkiem .Mianowicie od miesiąca weszłem w posiadanie audi b4 abk 20 benzyna 115km z gazem 1 generacji . auto nie pracowało tak jak trzeba postanowiłem udać się do gaziarza i dałem się naciągnać na instalacje tkz sekwencje . Po wymianie instalacii auto pracowało ładnie ale problem wyszedł dop pużniej mianowicie przy pracy na gazie auto spalało więcej benzyny niż gazu dodam ze ciągle czuć było benzynę , byłem zdesperowany na 220 km 6 l gazu a 14 l benzyny TO był szok . postanowiłem udać z powrotem do niego stwierdzono ze pomylili kable od sterowania komputera gazem , usterkę usunęli, zadowolony wyjechałem w dalsza trasę oczywiście znowu zalewając benzynę ,i co lipa to samo ...Dop wpadłem na pomysł ze odłączę pompkę paliwową zastosowałem przełącznik po wcześniejszym przeciągnięciu kabli i rozcinając przewód wpiąłem sie w obieg plusa do pompki (po rozłączeniu auto gaslo na wolnych obr mimo tego ze pracowało na gazie) teraz nie wiem co mam zrobić bo myślę ze to pewnie wtryski leja dodam ze auto ciężko pali ale o dziwo na benzynie pracuje nie najgorzej ale pozera paliwo(((
pomóżcie jak możecie nie mam pojęcia co zrobić i do kogo się z tym udać???
z góry dziękuje za pomoc...

: 07 paź 2009, 10:08
autor: WOJTEK26
Poprostu gaziarze dali d...y i źle zamontowali instalacje lub źle dobrali sterownik. Powiedz jaki posiadasz staerownik byc moze geniusze nie ustawili w komputrze ze to wtrysk full grupa i stad praca czesciowa na PB, lub co gorsza dali komputer nie obsługujacy full grupy.

: 07 paź 2009, 10:29
autor: zakochany11
Sterownik firmy AGIS numerów nie spisałem bo musiał bym odkręcac akumulator, parownik skorpion ,zawory tomasetto.
Jeszcze dodam ze na postoju wykręcałem świece i co zauważyłem? w pierwszym cylindrze od str kabiny było mokro od bęzyny , po wsadzeniu czystego patyczka normalnie się maczał .

: 07 paź 2009, 12:18
autor: WOJTEK26
Z tego co poczytałem to AGIS jest instalacja typowa sekwencyjna i chyba nie da rady obsługiwac full grupy. Tutaj moze byc problem ze nie wyłacz całkiem wtryskiwaczy PB tylko ida 2 paliwa na raz. Pojedź do gazownikówi zapytaj sie czy napewno obsluguje full grupe oraz niech zrobia z tym porzadek.

: 12 paź 2009, 18:28
autor: zakochany11
Pierwszą przyczyną pożerania benzyny był padnięty regulator ciśnienia paliwa , do którego wchodzi wężyk od kolektora ssącego tamtędy zapierniczało paliwo i na gazie i na pb , koszt to 170 pln pierburg