[audi 80 2.0E abk, wygląda bardziej jak 2.0 AAD] problem z
: 25 paź 2009, 20:17
Moje [audi 80 2.0E abk, wygląda bardziej jak 2.0 AAD b3] problem z wchodzeniem na obroty
Mam ogromny problem z samochodem żony, najpierw krótka historia jak się znalazł w naszym posiadaniu : miał ładny kolor i sedan i żona zakupiła.
Audik posiadał już wielu właścicieli przed nami, więc to może tłumaczyć mój wstępny opis, kilka różnic niż to co być powinno według oznaczeń osprzętu silnika 3A, wielokrotnie tez musiałem kupując np. amorki czy gumy do wahaczy musiałem zwracać bo po zdemontowaniu poprzednich elementów okazywało się zupełnie nie pasujące. Dlatego tez sceptycznie podchodzę do tematu, nie zmienia to jednak faktu że żona mnie ciśnieniuje gdyż chce jeździć a się nie da na obrotach do 1500/min, a uwierzcie mi potrafi być złośliwie nieszczęśliwa:(
Czytałem na forum o słynnym przekaźniku 30 i już prawie go wymieniłem tyle że mnie tknęło i najpierw sprawdziłem czy aby na pewno będzie u mnie pasował i tu okazało się że jak dostałem się pod kierownicę że nie ma na niego miejsca-gniazda (sugerując się zdjęciem załączonym do postu odnośnie wymiany słynnej 30) , mało tego oznaczenia sąsiednich kostek są zupełnie inne zamiast np. 305 i 343 mam np. 274 itp.
Zmartwiło mnie to ale szukałem dalej i znalazłem jakiś włoski zamiennik przypięty do przypadkowej wiązki kabli z doprowadzonymi kabelkami powypinanymi z różnych miejsc pod kierownicą
pytanie czy to jest to czego szukam i czy to właśnie powinienem wymienić na nowe, i czy potrzebny przekaźnik powinien mieć nr zaczynający się 3 czy jak pozostałe zaczynający się 2?
Patrząc na schematy kostki różnia się między sobą ten wloski zamiennik z tym co na forum jest, jestem niemal pewien że to właśnie on jest odpowiedzialny za sterowanie paliwem aczkolwiek nie wiem czy właśnie w tym zakresie aby uzyskać wyższe obroty niż 1500/min gdy go odłączam to gaśnie, po ponownym podłączeniu odpala ale nadal nie wchodzi na obroty, ale czasami zdarza się że uruchomi się normalnie i chwilę nawet 2h można nim jeździć normalnie ale później wraca do poprzedniego stanu poniżej 1500/min
jeszcze dodam że włoski zamiennik ma jakąś dodatkową wypustkę do kabelka ale nie jest tam żaden podłączony i żaden w pobliżu luzem nie leży
Błagam pomóżcie jeśli nie audikowi to mi jakiś azyl załatwcie
Mam ogromny problem z samochodem żony, najpierw krótka historia jak się znalazł w naszym posiadaniu : miał ładny kolor i sedan i żona zakupiła.
Audik posiadał już wielu właścicieli przed nami, więc to może tłumaczyć mój wstępny opis, kilka różnic niż to co być powinno według oznaczeń osprzętu silnika 3A, wielokrotnie tez musiałem kupując np. amorki czy gumy do wahaczy musiałem zwracać bo po zdemontowaniu poprzednich elementów okazywało się zupełnie nie pasujące. Dlatego tez sceptycznie podchodzę do tematu, nie zmienia to jednak faktu że żona mnie ciśnieniuje gdyż chce jeździć a się nie da na obrotach do 1500/min, a uwierzcie mi potrafi być złośliwie nieszczęśliwa:(
Czytałem na forum o słynnym przekaźniku 30 i już prawie go wymieniłem tyle że mnie tknęło i najpierw sprawdziłem czy aby na pewno będzie u mnie pasował i tu okazało się że jak dostałem się pod kierownicę że nie ma na niego miejsca-gniazda (sugerując się zdjęciem załączonym do postu odnośnie wymiany słynnej 30) , mało tego oznaczenia sąsiednich kostek są zupełnie inne zamiast np. 305 i 343 mam np. 274 itp.
Zmartwiło mnie to ale szukałem dalej i znalazłem jakiś włoski zamiennik przypięty do przypadkowej wiązki kabli z doprowadzonymi kabelkami powypinanymi z różnych miejsc pod kierownicą
pytanie czy to jest to czego szukam i czy to właśnie powinienem wymienić na nowe, i czy potrzebny przekaźnik powinien mieć nr zaczynający się 3 czy jak pozostałe zaczynający się 2?
Patrząc na schematy kostki różnia się między sobą ten wloski zamiennik z tym co na forum jest, jestem niemal pewien że to właśnie on jest odpowiedzialny za sterowanie paliwem aczkolwiek nie wiem czy właśnie w tym zakresie aby uzyskać wyższe obroty niż 1500/min gdy go odłączam to gaśnie, po ponownym podłączeniu odpala ale nadal nie wchodzi na obroty, ale czasami zdarza się że uruchomi się normalnie i chwilę nawet 2h można nim jeździć normalnie ale później wraca do poprzedniego stanu poniżej 1500/min
jeszcze dodam że włoski zamiennik ma jakąś dodatkową wypustkę do kabelka ale nie jest tam żaden podłączony i żaden w pobliżu luzem nie leży
Błagam pomóżcie jeśli nie audikowi to mi jakiś azyl załatwcie