Strona 1 z 1

[B3 1.8 PM] szarpie

: 25 paź 2009, 20:34
autor: Tomcio90
Mam problem, szarpie mi jak przyśpieszam. Szarpie w zakresie od 1000 do 1600 obrotów potem już nie. Dodam że na LPG i benzynie i przy max dodaniu gazu słychać taki głuchy bas jakby auto się dusiło czy coś. Czego może być wina?

: 26 paź 2009, 09:50
autor: goldi j51
Czy silnik pracuje równo na wolnych obrotach czy nim rzuca.Powodem szarpania mogą być przewody WN po prostu nie zawsze świece dostają iskrę .Na początek wymieniłbym przewody kopułkę świecę i palec.

: 26 paź 2009, 10:17
autor: Tomcio90
na zimnym pracuje nierówno obroty falują, jak dodam gazu to sie powoli normuje natomiast na ciepłym obroty trzymają 900 ale czasami spadnie na chwilke i się podniesie do 900. Dziś sprawdzę przewody i świece. Dodam że problem się zaczął na dziurawej, polnej drodze w dość spory deszcz

[ Dodano: 2009-10-26, 12:39 ]
wyczyściłem świece, kopułke wszystkie złącza kabli zrobiłem reset i adaptacje na pb. Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić tylko nie wiem skąd podejrzewam że w katalizatorze bo strzeli to zwalnia z obrotów znaczy układ wylotowy niedrożny pod ciśnieniem wybuchającego gazu. Poprawcie mnie jeśli się mylę i powiedzcie co na Wasze oko może być nie tak

: 26 paź 2009, 22:52
autor: macspeed
Kolego, bez urazy ale stosuj interpunkcję, bo trudno jednoznacznie zinterpretować Twój post.
Tomcio90 pisze:Ciepły silnik elegancko pracuje zarówno na pb jak i na LPG natomiast po dodaniu gazu lekko przerwie i potrafi strzelić
To w końcu pracuje elegancko czy nie? Przerywa na gazie czy na PB?

: 29 paź 2009, 20:54
autor: delik
z tego co mówi "goldi j51" szarpaniem silnika moze być spowodowana slaba iskrą dochodzącą do świec a czy powodem słabej iskry moze byc jzu zurzyta cewka? nei znam sie za badzo wiec pytam,bo moja audi tez szarpie trohce pozdrawiam

: 30 paź 2009, 13:57
autor: Tomcio90
macspeed, pisałem że na jałowym fajnie pracuje, natomiast gdy się przyśpiesza np ze skrzyżowania to szarpie i strzela nie jak to mówiłem w kacie, tylko w obudowie filtra powietrza. Na benzynie nie mam takich problemów, tylko na LPG i to wkurza bo nie mogę szybko zjechać z skrzyżowania i przyśpieszać. Dodam że problem występuje gdy dodam gazu, gdy obroty nie są większe niż 1700/800 powyżej tej wartości mogę wdepnąć w podłogę bez obawy że będzie szarpał.

[ Dodano: 2009-10-31, 12:31 ]
dobra problem rozwiązany, wczoraj rozebrałem dolot i winowajcą był pęknięty kruciec do miksera przez które wlatywało lewe powietrze. Mam tylko takie pytanie jak regulować obroty silnika na jałowym np na Pb?