Strona 1 z 1
					
				[b4 2.0+lpg]na bp faluja obroty a na lpg nie
				: 26 paź 2009, 17:40
				autor: roman1988
				i kolejny problem na bp faluja obroty a na lpg nie czy to przez przekaznik 30?? mozna to jakos łatwo sprawdzic np odpinajac ten przekaznik?
			 
			
					
				
				: 26 paź 2009, 18:19
				autor: pecet
				można go przelutować, pewnie zajmie to niewiele więcej czasu niż zakładanie wątku...
			 
			
					
				
				: 26 paź 2009, 22:41
				autor: macspeed
				pecet, odrobinę wyrozumiałości dla nowego kolegi 
 roman1988
 roman1988, owszem może to być wina przekaźnika, sprawdzanie zacznij od niego.
 
			 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 11:37
				autor: japan
				Poprawność przekaźnika sprawdzisz podłączając VAG i jeśli napięcie zasilania sterownika będzie sie wachać to jego wina (najczęściej). Ja bym jednak stawiał na lewe powietrze. ABK jest b. wrażliwy na nie. Zdejmij wąż gumowy idący z ,,grzybka" na pokrywie zaworów i idącego do gumy przy przepustnicy i zaślep go od strony przepustnicy i uruchom silnik jesli obroty będą stabilne to szukaj nieszczelności od strony odm, jeśli dalej źle  powróć do poprzednich połączeń i zdjmij gumę łączącą  przepływomierz z przepustnicą i go bobrze obejrzyj czy nie ma dziury. Jeśli ok to należy sprawdzić przepływomierz. Na Vagu po winna być wartość z w zakresie 16-19% na wolnych obrotach, jeśli inne wartości to trzeba wyregulować naciągiem sprężyny (często spada po wystrzale gazu) po uprzednim zdjęciu dekielka plastikowego na przepływomierzu. Poweodzenia
			 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 12:41
				autor: Canibal
				Tak czytam co piszecie  hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ? ja stawialem na  krokowy ale  moze sie okazac ze to bedzie przekaznik ?
			 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 13:39
				autor: grze
				Canibal pisze:Tak czytam co piszecie hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ? ja stawialem na krokowy ale moze sie okazac ze to bedzie przekaznik ?
Canibal, temat dotyczy ABK, Ty masz ABT i nie masz przekaźnika nr 30. Nie rób bałaganu.
 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 15:53
				autor: roman1988
				hmmm no fakt moze to i wina lewego powietrza bo troszke obudowa filtra jest popekana.cholera kupywałem auto wszytsko cacy a po tygodniu wszystko wychodzi najgorsze te strzały w przepływomierz moze i tu tki rozwiazanie lewe powietrze z filtra. jutro sie wezme za łatanie dziur
			 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 15:53
				autor: pecet
				Tak czytam co piszecie hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ?
U mnie łatwo było zdiagnozowac krokowaca, po uderzeniu w korpus obroty spadały z 2000, do stabilnych ~900. Po wypłukaniu benzyną syfu ze środka i 'opukaniu' narazie się nie zacina i ładnie trzyma obroty.
 
			
					
				
				: 27 paź 2009, 15:55
				autor: roman1988
				 [ Dodano: 2009-10-28, 10:16 ]
 
[ Dodano: 2009-10-28, 10:16 ]
hmmm no fakt moze to i wina lewego powietrza bo troszke obudowa filtra jest popekana.cholera kupywałem auto wszytsko cacy a po tygodniu wszystko wychodzi najgorsze te strzały w przepływomierz moze i tu tki rozwiazanie lewe powietrze z filtra. jutro sie wezme za łatanie dziur