Strona 1 z 1

[ 80 B4 2.0 115 KM 92r] Krociec- drobny wyciek plynu...

: 29 kwie 2007, 14:26
autor: dziadek21
Cieknie mi plyn chlodniczy! Przepuszcza KOLNIERZ PRZEWODU PLYNU CHLODZACEGO-taka nosi nazwe!Gumowo-plastikowy krociec...cos podobnego jak na zdjeciu z gniazdami czujnikow temperatury!!! Troche cieknie mi po bloku silnika!

Moje pytanie:
Poniewaz nie mieszkam w PL, a bede w PL dopiero w lipcu SZUKAM sklepu internetowego z czesciami gdzie moglybm zamowic krociec do swojego auta i zeby mi przyslali!!! Czy jest mozliwe cos takiego by zrobic?? Nie chce czekac do lipca!!! Jesli ktos zna strony internetowe takich sklepow to bardzo prosze o pomoc!!! Z gory dzieki :-)
Obrazek

[ Dodano: 2007-04-29, 14:31 ]
Obrazek

: 29 kwie 2007, 15:21
autor: minon1
Kolego może spróbuj na Allegro urzywkę. Poszukaj i się dogadaj, myślę że da radę ;-)

: 29 kwie 2007, 17:31
autor: chips
Kupowanie używanego krućca to poroniony pomysł. Jest to wada silników audi - bardzo często pękają, a nowa część w sklepie kosztuje od 10 do 20 zł

: 29 kwie 2007, 17:49
autor: drejsd
Spróbuj dokręcić śrubę w prawym górnym rogu króćca,u mnie akurat ona się luzuje...jak nie pomoże to rzeczywiście wymiana na drugi... a części to może tu: http://audi.auto.com.pl/czesci/index.php

: 29 kwie 2007, 19:08
autor: dziadek21
Kolega chips ma racje! Jak juz zmieniac to na nowy krociec! Uzywanego nie chce! :-P

: 01 maja 2007, 19:06
autor: Darecki3037
ja kupiłem oryginał w salonie 48 zł. spróbuj wpisać w google beltowski vw audi on handluje częściami na allegro nowymi z salonu, albo na allegro wpisz beltowski to odszuka jego aukcje a potem sie juz dogadaj ze sprzedającym

: 01 wrz 2007, 20:21
autor: ciacho82
Ja dziś jestem po wymianie tego gadżetu w autku, od razu przy okazji wymieniłem sobie płyn chłodzący na pewny bo sam nie wiem co miałem.
Kru ciec wymienia sie bez problemu. Ja zapłaciłem w sklepie za niego 10 zł :mrgreen: :)

1- spuszczasz płyn z układu ( do jakiejś bańki lub w ziemie)
2- odpinasz 2 przewody gumowe
3- odpinasz przewody do czujników
4- odkręcasz kr uciec (2 śrubki 10-tki)
5- bierzesz drobniutki papier ścierny i wygładzasz powierzchnie gdzie był przykręcony.
6- przekładasz czujniki do nowego krućca
7- bierzesz silikon i smarujesz miejsce gdzie go przykręcasz, oczywiście w rozsądnej ilości (polecił mi mechanik)
8- przykręcasz kruciec, zakładasz 2 gumowe przewody, podpinasz czujniki
9- zalewasz układ płynem poprzednim lub nowym
10- odpalasz silnik i czekasz czy trza dolac jeszcze płynu
11- po robocie

Ja tak robiłem i bez problemu mi to poszło.

Jeśli coś nie dopisałem lub źle robiłem poprawcie mnie:)