[coupe 3A] ustanienie rozrządu
: 25 lis 2009, 22:57
pare dni temu byłem u mechanika aby zmienić rozrząd wszystko przebiegało sprawnie aż do momentu gdy się przestały zgadzać znaczniki na zębatce z wałem z ksiazki wiem zę koło na rozrządzie ma być kropka przy kresce na obudowie a na dole nacięcie na kole pasowym w miejscu gdzie zachodzą na siebie koło z wałka pośredniego do aparatu zapłonowego no to mechanik zaczął kombinować z kołem zamachowym aby znaleźć jakiś punkt oriętacyjny do tego okazało się że niby aparat zapłonowy jest jakoś ustawiony do bani (chodzi o samą pozycje jakos jest przekrecony) no to pogłówkował i doszedł do wniosku-idziemy na łatwizne- i chyżo skoczył po farbe w celu nakreślenia na elemtach swoich puntków orientacyjnych - zębatke rozrządu jak bóg nakazał a reszte tak jak jest zaznaczał na wale z przodu i na kole zamachowym z tyłu silnika, szybka zmiana paska z napinaczem i auto się toczy jak się toczyło
i tu dochodzimy do sedna : czy da się tak poskładać silnik aby te znaki odbiegay od siebie jakoś o 60 stopni >?<
jedynie co zauwarzyłem jakoś wczoraj to że silnik jak złapie troche tempretary to obroty jałowego są powyrzej 1000 ale to pewnie dlatego bo audi przypomina sobie o ssaniu a tego wcześniej nie było
i tu dochodzimy do sedna : czy da się tak poskładać silnik aby te znaki odbiegay od siebie jakoś o 60 stopni >?<
jedynie co zauwarzyłem jakoś wczoraj to że silnik jak złapie troche tempretary to obroty jałowego są powyrzej 1000 ale to pewnie dlatego bo audi przypomina sobie o ssaniu a tego wcześniej nie było