Strona 1 z 1

[b3 6a quattro] Wysokie obroty biegu jałowego

: 28 lis 2009, 21:39
autor: Ace1985
Koledzy mam następujący problem, auto miało zmieniony łańcuszek rozrządu i obecnie silnik pracuje cicho, równo i bardzo ładnie się zbiera.
Problem jednak w tym że wolne obroty to jakieś 1050 - 1100, obroty nie falują.
Wcześniej utrzymywał równo 1000rpm, co też wydawało mi się dużo, ile powinno być w tym silniku?
Jak na nie wpłynąć, bo przecież krokowiec ma stałe właściwości?
Dodam że po odpięciu krokowca silnik zaczyna się dusić i po chwili gaśnie, to dobrze?
Poza tym bardzo rzadko ale zdarza się że auto po dodaniu gazu ma taką chwilę zamyślenia, tzn nie przyspiesza od razu, nie dusi się w tym czasie tylko tak jakby gaz słabo wciskać?
Ktoś mi pomorze co sprawdzić?

Na przyszłość proszę stosować prawidłowe tagi oraz tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
Proszę także nie stosować w postach wielu takich samych znaków interpunkcyjnych pisanych po sobie :arrow: regulamin.

: 29 lis 2009, 00:47
autor: kolo98
Na zimnym czy na ciepłym te obroty?

: 29 lis 2009, 10:27
autor: Ace1985
Kolego na ciepłym, chociaż generalnie na zimnym wielkiej różnicy nie ma przez parę sek trzyma jakies 1300 rpm, a potem juz stale jest ok 1050-1100.
ile wogole powinien miec?
Czy utawienie zapłonu ma na to jakis wiekszy wpływ?

: 29 lis 2009, 12:48
autor: kolo98
Może źle ustawiony rozrząd?

: 29 lis 2009, 13:26
autor: Ace1985
Ale jeśli to rozrząd to nie byłoby innych objawów? Zasadniczo silnik chodzi bardzo ładnie, pozatym chwilowym muleniem i wysokimi obrotami.
Ile powinien mieć rpm? Czy po odłączeniu krokowca silnik powinien zgasnąć