Strona 1 z 2
[80 B3] Wysoka temperatura ...
: 04 gru 2009, 14:15
autor: masioun
Podczas długich trasa temperatura waha się miedzy 90-100 stopni
Po mieście lub na wolnych obrotach leci w gore bardzo szybko tak do 120 stopni
Wewnątrz raz nie można dogrzać auta wcale
(po przejechaniu 40km temperatura wynosiła 90 stopni ale nie wlatywało nagrzane powietrze) a raz jest za gorąco...
Trochę bardziej dymi niż zazwyczaj, ale to może przez to ze jest zimno ...
no i na koniec ... co do tej wysokiej temperatury w mieście...
jest duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy no i sam płyn dosłownie znika ;/ ..
pozdrawiam i liczę na pomoc
: 04 gru 2009, 14:35
autor: hct
uszczelka pod glowica ?
: 04 gru 2009, 14:40
autor: masioun
hct pisze:uszczelka pod glowica ?
możliwe ponieważ coś tam z niej wycieka ;/
: 04 gru 2009, 14:41
autor: jagna
Tez mi to od razu do głowy przyszło
: 04 gru 2009, 14:54
autor: masioun
mozecie wytlumaczyc dlaczego ?
bo nie do końca jestem obcykany w tym temacie ...
: 04 gru 2009, 15:06
autor: jagna
Ubytki płynu, dymienie większe niż zazwyczaj, zapowietrzanie układu chłodzenia,duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy , to są jedne z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Czasami jest też olej
lub paliwo w płynie, pęcherzyki powietrza wydobywajace się z chłodnicy, zauwazalny spadek mocy.
: 04 gru 2009, 16:56
autor: Niki20
Dokładnie tak jak Aga napisała.
Wszystko wskazuje na uszczelkę...
Bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym się pojawiają??
: 05 gru 2009, 14:27
autor: hudy
lub zapach spalin ze zbiorniczka??
: 05 gru 2009, 16:52
autor: delik
podłącze się pod temat tzn z pytaniem.Podejrzewam również uszczelkę autko straciło mocy, ubywa plynu ale również wzrosło mi bardzo spalanie o cale 5 litrow(a swiece mam jak z komina wyjac) czy to możliwe ze przez uszczelkę??
: 05 gru 2009, 17:01
autor: hudy
delik, jest wiele oznak walniętej uszczelki,wszystkie były na forum.w skrócie powiem ci że spadek mocy i ubytek płynu na pewno się do nich zaliczają...
: 05 gru 2009, 19:27
autor: jagna
delik pisze:podłącze się pod temat tzn z pytaniem.Podejrzewam również uszczelkę autko straciło mocy, ubywa plynu ale również wzrosło mi bardzo spalanie o cale 5 litrow(a swiece mam jak z komina wyjac) czy to możliwe ze przez uszczelkę??
https://audi80.pl/a80-b3-18-jn-bardz ... t23351.htm
tu trochę pisali o wiekszym spalaniu w Twoim modelu, jeśli chodzi o ubytki w płynie to czy są znaczne? Bo u mnie np latem są znikome, a późną jesienią i zimą większe kiedyś słyszałam, że jak się ma instalacje lpg to tak bywa. Twoje objawy bardziej wskazują na awarie sondy lambda niz uszczelki pod głowicą.
: 05 gru 2009, 19:58
autor: delik
ubytki nie sa za duze ale co jakiś czas muszę dolać płynu, myślałem o sondzie. czasami silnik nir pracuje równo tzn. czasami nim troszkę zatrzęsie, ta praca może być powodem uszkodzonej sondy ?? na gazie i na benzynie to samo jest a spalanie 20 litrow gazu to raczej katastrofa
: 05 gru 2009, 21:10
autor: jagna
delik pisze:ubytki nie sa za duze ale co jakiś czas muszę dolać płynu, myślałem o sondzie. czasami silnik nir pracuje równo tzn. czasami nim troszkę zatrzęsie, ta praca może być powodem uszkodzonej sondy ?? na gazie i na benzynie to samo jest a spalanie 20 litrow gazu to raczej katastrofa
falowanie na wolnych obrotach, znaczny spadek mocy a wysoki wzrost zuzycia paliwa, okopcone świece to wkazuje na sonde lambda i raczej to bedzie przyczyną.
: 05 gru 2009, 21:19
autor: delik
ale czy sppalanie na gazie moze rownież wzrosnąć przez zepsuta sondę choć jest to instalacja 1 generacji?
: 05 gru 2009, 21:40
autor: limal19
sprawdz olej jak masz masło albo kasze w nim to to poszła uszczel pod głowica ,dlatego ubytek płynu chlodzacego ,niedogrzane wnetrze itd, przyokazj jesli to uszczelka to wymien sobie termostat moze tez juz jest skonczony i dlatego zagotowałes motor i poszła uszczelka pod glowica termostat to groszowe sprawy a naprawde duzo daje